Eksplodere windows
Fra : Dennis Schultz

Dato : 10-01-01 17:03

Jeg mangler et script som kan få windows til at eksplodere og lukke
efter fx 50 sek.

Nogen der ved hvor sådan et kan findes?

--
MVH

Dennis

Fra : Jens Lykke Brandt

Dato : 10-01-01 17:27

> Jeg mangler et script som kan få windows til at eksplodere og lukke
> efter fx 50 sek.
eksplodere... hmmm

Måske er det bare mig, men jeg tror ikke jeg forstår spørgsmålet...

/Jens

Fra : Thomas Schulz

Dato : 10-01-01 18:34

> Nogen der ved hvor sådan et kan findes?

Hvorfor laver du det bare ikke selv??

Thomas

Fra : Rasmus Christian Kaa~

Dato : 10-01-01 18:55

"Dennis Schultz" <joshva@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler et script som kan få windows til at eksplodere og lukke
> efter fx 50 sek.
>
> Nogen der ved hvor sådan et kan findes?

det er vist nemmest med en stor hammer eller lign.

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 10-01-01 20:52

D. Wed, 10 Jan 2001 16:02:50 GMT syntes "Dennis Schultz"
<joshva@wanadoo.dk> at dk.edb.programmering.java skulle vide at
<KI%66.35$W81.4875@twister.sunsite.dk>.

>Jeg mangler et script som kan få windows til at eksplodere og lukke
>efter fx 50 sek.
>
>Nogen der ved hvor sådan et kan findes?

Der findes en DOS kommando, som fungere glimrende. Den hedder "win"

--
Mvh. Simon Mikkelsen, stud. ing.

www.zipban.dk - gratis reklame til din hjemmeside

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-01-01 10:51

Dennis Schultz wrote:

> Jeg mangler et script som kan få windows til at eksplodere og lukke
> efter fx 50 sek.
>
> Nogen der ved hvor sådan et kan findes?

Du er vist gået forkert.

Du skal bruge en ActiveX kontrol.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...sound of...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Dennis

Dato : 12-01-01 11:11

> Du skal bruge en ActiveX kontrol.

Og hvor finder jeg sådan en??*

Dennis

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-01-01 11:46

Dennis wrote:

> Og hvor finder jeg sådan en??*

I en eller anden Windowsgruppe formentlig. Ikke her.