Initialisering af VM fra C++ [update]
Fra : Brian Matzon

Dato : 09-01-01 23:53

(Håber at denne kommer frem - har lidt probs med Mobilixes News server...)

Det er lykkedes mig at compile mit JNI proggy - Næsten!
Jeg bliver ved med at få en "undefined reference to
`_imp__JNI_CreateJavaVM@12'" selvom jeg har tilføjet jvm.lib...
Jeg kan forstå på Google at der er mange der har haft det problem - folk
glemmer bare at
submitte løsningen :(
Kan det passe at der ikke er nogen i denne NG der har været ude for det før?

-- BEGIN CODE --
#include <jni.h>

int main(int argc,char *argv[])
{
JavaVM *vm;
JNIEnv *env;
JavaVMInitArgs vm_args;

vm_args.version = JNI_VERSION_1_2;
vm_args.options = NULL;
vm_args.nOptions = 0;
vm_args.ignoreUnrecognized = 1;

int res = JNI_CreateJavaVM(&vm, (void **)&env, &vm_args);
if (res < 0)
{
jclass cls = env->FindClass("Test");
jmethodID mid = env->GetStaticMethodID(cls,
"main",
"([Ljava/lang/String;)V");
env->CallStaticVoidMethod(cls, mid, 100);

vm->DestroyJavaVM();
}

return 0;
}
-- END CODE --
--
Brian Matzon | The opinions expressed in this article may
Programmer | or may not be based on fact, fiction,