Screendump - program
Fra : Ole L.

Dato : 28-04-04 20:11

Jeg skal prøve at lave et C(++) program der med faste intevaller tager
screendump af det aktive program. Kan nogen anvise et eksempel på
noget tilsvarende eller hvilke kald jeg kan anvende til formålet.

Ole

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 28-04-04 20:26

Ole L. <dsl39374@vip.cybercity.dk> writes:

> Jeg skal prøve at lave et C(++) program der med faste intevaller tager
> screendump af det aktive program. Kan nogen anvise et eksempel på
> noget tilsvarende eller hvilke kald jeg kan anvende til formålet.

import fra ImageMagick kan den slags. Det er vist godt nok skrevet i
C, men det giver dig måske en idé om hvordan dit program skal se ud.

Du kan fx kalde det periodisk ved hjælp af cron.

ImageMagick bor på <http://www.imagemagick.org/>.

--
Jacob - www.bunk.cc
Beer -- it's not just for breakfast anymore.

Fra : Ole Lützhøft

Dato : 29-04-04 20:33

On Wed, 28 Apr 2004 21:26:04 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
wrote:

> [...]
>C, men det giver dig måske en idé om hvordan dit program skal se ud.
>
>Du kan fx kalde det periodisk ved hjælp af cron.

Tak for svar
/Ole