Hvordan bliver jeg oprttet på iTunes
Fra : Ole Bendix

Dato : 28-04-04 14:12

Hej!

Når jeg benytter min iTunes på min eMac ryger jeg ind på apple/iTunes, men
den opfatter min som en amerikansk kunde. Derfor accepterer den ikke min
danske adresse og telefonnumemr?

Hvad gør jeg lige?

Mvh.
Ole

Fra : Thomas (8260)

Dato : 28-04-04 15:10

> [...]
> den opfatter min som en amerikansk kunde. Derfor accepterer den ikke min

Når du i iTunes går ind i musicstore, så får du en besked om at
musicstore ikke er tilgængligt i dit land endnu. Ikke?
Mig bekendt sælges der ikke til EU via musicstore endnu. Vist nok på
grund af noget med rettigheder?!

Thomas

Fra : Ole Bendix

Dato : 28-04-04 15:34

ÆV!
Men hvor køber/downloader jeg så lige Joan Armatrading henne?

Mvh.
Ole

"Thomas (8260)" <neumann@studjur.dk> skriver:

Fra : Mark

Dato : 28-04-04 16:52

"Ole Bendix"
> Men hvor køber/downloader jeg så lige Joan Armatrading henne?

Hvis den kan gå på cd, så kan den findes på www.cdon.com

Mvh
Mark

Fra : Jesper

Dato : 30-04-04 20:44

Ole Bendix <ole_bendix@net.dialog.dk> wrote:

> ÆV!
> Men hvor køber/downloader jeg så lige Joan Armatrading henne?
>
> Mvh.
> Ole

Hvis iTunes musicstore har den og du kender nogen i USA, så sender du
dem penge, de sender dig et digitalt gavekort du så kan indløse, virker
overalt i verden.

--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : No1

Dato : 29-04-04 11:33

> [...]
> den opfatter min som en amerikansk kunde. Derfor accepterer den ikke min

Jeg har hørt at man kan, hvis man har en amerikansk bankkonto. Så skal
man sikkert også indstille sin PC som at man bor i USA.