Der er en mappe i min skraldespand...
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 28-04-04 13:43

(Kan synges på "Der står et billede af dig på mit bord...")

Den ligger rent faktisk på en ekstern FW-disk. - i skraldespanden! Jeg
har forgæves forsøgt at kyle den ud med alle til rådighed stående kneb
og tastekombinationer.

Ikke om den vil!

Den er usynlig og i "Info" står der at den hedder "NULNULNULNULHFS+
Private Data". De 4x"NUL" står med kapitæler i ca halv størrelse af den
efterfølgende tekst.

Den er låst og låse-hakket er dimmed.

Den vil iøvrigt heller ikke tilbage igen! Og jeg kan ikke finde den via
en root-adgang.

Nogen forslag?

Stig

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 28-04-04 22:01

Hej Stig

Få fat i FileBuddy 7.5.x og brug den til at gøre den synlig med, så bør
du kunne fjerne hakket i låsefeltet og slette den på alm. vis. FB 7 kan
også slette usynlige filer/mapper, selvom de er låst. Hvis du vælger den
funktion, skal du gøre det fra 'File' menuen -> 'Delete' og navigere dig
frem til den.

Jeg går ud fra, du kører X? - Hvis det var OS 9.x, så var det jo bare at
holde ALT nede, samtidig med, at man vælger 'Tøm papirkurv' fra
'Speciel' menuen... - Men når det er X, så er jeg endnu ikke så
fortrolig med den, at jeg kan sige dig hvordan.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>