Office v.X academic og stavekontrol
Fra : Edina Hadziselimovic

Dato : 28-04-04 10:07

Jeg har desværre et ret stort problem ved at der ikke findes noget
dansk ordbog eller stave- og grammatikkontrol i valuepack i denne
version.
Findes der mulighed for at købe/ downloade denne del?
Forslag og løsninger modtages med kyshånd!

På forhånd tak
Edina

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 28-04-04 10:32

Edina Hadziselimovic <edina_hadz@hotmail.com> wrote:

> Jeg har desværre et ret stort problem ved at der ikke findes noget
> dansk ordbog eller stave- og grammatikkontrol i valuepack i denne
> version.

Jo da.
Kig i mappen "Value Pack" på din CD.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Edina Hadziselimovic

Dato : 29-04-04 07:04

spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) wrote in message news:<1gcyanw.1mwo53y1yrce80N%spam@events.dk>...

> Jo da.
> Kig i mappen "Value Pack" på din CD.
>
> /Preben

Det gør det desværre ikke. Det er en academic version.

Mvh
Edina

Fra : (Per Røn

Dato : 29-04-04 07:24

Edina Hadziselimovic <edina_hadz@hotmail.com> wrote:

> spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) wrote in message

> Det gør det desværre ikke. Det er en academic version.

Siger du at "Value Pack" ikke eksisterer i den version? Det vil jeg se
før jeg tror det.

I givet fald ville det betyde, at der slet ingen grund var til at købe
versionen.
--
Per Erik Rønne

Fra : Edina Hadziselimovic

Dato : 30-04-04 08:13

per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid (Per Røn ne) wrote in message news:<1gczwcw.1d160go1hv1w4tN%per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid>...

> Siger du at "Value Pack" ikke eksisterer i den version? Det vil jeg se
> før jeg tror det.
>
> I givet fald ville det betyde, at der slet ingen grund var til at købe
> versionen.

Yep, den er go'. "Value Pack" eksisterer i den version, men der er kun
engelsk installeret....
Som studerende, prøver man på at få nogle af de lidt billigere
løsninger. Denne gang har det vist sig at være ret dumt investering...

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-04-04 09:49

Edina Hadziselimovic wrote:

> [...]
> Som studerende, prøver man på at få nogle af de lidt billigere
> løsninger. Denne gang har det vist sig at være ret dumt investering...

kig efter én gang til. de danske ordbøger er der osse på tyrods af at
programmet kun er på engelsk, de skal bare installeres særskilt (med
mindre du sidder med en meget tidlig Office 98 licens.)

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk>

@ Shuttle SN41G2(nforce2IGP+MCP), AMD Barton XP2500+ 333FSB,
256MB dual DDR-ram & oldstyle IBM keybord from 1984!

Fra : (Per Røn

Dato : 30-04-04 14:13

> kig efter én gang til. de danske ordbøger er der osse på trods af at
> programmet kun er på engelsk, de skal bare installeres særskilt

Det virker mere rimeligt. Sådan virker det nemlig også med den
almindelige version.
--
Per Erik Rønne

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 01-05-04 18:15

per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid (Per Rønne) writes:

> Det virker mere rimeligt. Sådan virker det nemlig også med den
> almindelige version.

Produktet er det samme. Det er kun licensen der er anderledes.

http://bigfoot.com/~thunderbear