Airport base spredningskarakteristik
Fra : Henrik Münster

Dato : 24-04-04 20:20

Hvordan spreder en Airport basestation signalet? Det er vel næppe en
simpel kugleform. Jeg overvejer nemlig at hænge min på væggen, men måske
gør det en forskel.
Det er en snow-white, altså anden generation og den sidste før
Extreme.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 24-04-04 23:42

Henrik Münster wrote:

> [...]
> gør det en forskel.
> Det er en snow-white, altså anden generation og den sidste før

Jeg vil tro at det er en flad skive, og dermed kan du ikke nå den når
den er lodret.

JonB

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 25-04-04 00:30

Jon Bendtsen wrote:

> Jeg vil tro at det er en flad skive, og dermed kan du ikke nå den når
> den er lodret.

Nok nærmere en fladtrykt kugle (en 3d-elipse (ved ikke hvad det hedder i
geometriske termer)). Jeg har nu flere steder set en Airport basestation
hænge på væggen med en stadig mulighed for at få kontakt med den. Men
afstanden hvormed det kan lade sig gøre, bliver nok formindsket i det
vandrette plan.

--Martin

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 25-04-04 01:24

> [...]
> gør det en forskel.
> Det er en snow-white, altså anden generation og den sidste før

Den model har vi her i huset.
Min erfaring er, at placeringen vandret/lodret ingen betydning har.
Vores Airport har i over et år stået på en hylde, nu hænger den på
væggen samme sted og signalet er uændret.

I øvrigt har jeg haft 3 forskellige accesspoints oppe at køre med samme
betingelser, vægge/afstande etc. Airporten var nøjagtig lige så god som
den andre (Linksys og D-Link).

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 25-04-04 10:08

Jeg har lign. erfaring med de trådløse produkter jeg har brugt. (Bl.a.
grå og hvid airport base.)

--
Mvh Martin