Pismo backup batteri
Fra : Mikael Kern

Dato : 19-04-04 20:14

Jeg har en kammerat, som har en Pismo, som trænger til nyt backup batteri.

Er der et sted i København, hvor man kan købe et sådnt? Gerne billigt.
Og min makker er typen, som gerne vil gå ind i en butik og købe det –
ikke klikke rundt i USA eller Tyskland for at spare 19 øre.

--
mvh Mikael Kern

Andel byttes: København til Århus. Jeg vil hjem til Århus, bor
centralt og roligt på 2000 Frederiksberg. Haves 95 m2
- ønskes min. 100 m2

Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...
(:-{d)

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-04-04 21:04

Mikael Kern wrote:

> Er der et sted i København, hvor man kan købe et sådnt? Gerne billigt.

Hva' med Office-Line på Åboulevarden

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-04-04 21:32

Mikael Kern wrote:

> [...]
> Og min makker er typen, som gerne vil gå ind i en butik og købe det –
> ikke klikke rundt i USA eller Tyskland for at spare 19 øre.

Esben Harbo som opkøber brugt Mac-udstyr fra virksomheder, restaurere det og
sælger det videre, er leveringsdygtig. Han tager 375 kr. for det.

-j

--
Area51
- A techno-enthusiastic trip with a babylonic blog in Danish and English.

Fra : Esben

Dato : 20-04-04 20:56

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Esben Harbo som opkøber brugt Mac-udstyr fra virksomheder, restaurere det og
> sælger det videre, er leveringsdygtig. Han tager 375 kr. for det.

tak for henvisningen. OG det er korrekt at det har jeg hjemme og til den
nævnte pris

Som regel sælger jeg nu bare nogle maskiner videre

Men så bliver der stumper i overskud og så kommer folk og spør' om jeg
kan reparere osv.

Kontakt mig på nedenstående mail adresse for køb eller mere info

esbenudeladharbo@get2net.dk

udelad udelad

vh esben