Fri diskspace på iPod
Fra : Jesper Kjøller

Dato : 17-04-04 06:48

Efter at have brugt min 20GB iPod til lidt databackup, har jeg slettet
filerne for at få mere plads til pod'ens egentlige formål - musik. Men ak og
ve - selvom de 5-6 GB data er flyttet fra den, tager de stadig pladsen op og
iTunes har ikke fået lov at brede sig.
Skal der fragmenteres eller på andre måder ryddes op? Ligger der skjulte
filer og fylder eller hvad?

/Jesper

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-04-04 11:47

In dk.edb.mac, jesper-kjoller@vip.cybercity.dk wrote:

> Skal der fragmenteres eller på andre måder ryddes op? Ligger der skjulte
> filer og fylder eller hvad?

Jeg har aldrig haft en iPod mellem hænderne, endsige opereret en, så jeg
ved ikke helt hvordan det fungerer, men når du drag 'n dropper filer fra
disk1 til disk2 bliver de bare kopieret, ikke flyttet. Dvs. filerne
udover at ligge på disk2 stadig ligger på disk1.

Måske det er det samme på iPod'en? Har du tjekket at de *er* fjernet fra
iPod'en, og ikke bare kopieret over på det andet sted du ville flytte
dem til?

Hvis du har flyttet dem/smidt dem ud, har du så husket at tømme
skraldespanden?

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: Internet shut down due to maintenance