Så er den bestilt :)
Fra : Mdj

Dato : 14-04-04 18:31

Så fik jeg endelig bestilt min mac, efter mange overvejelser og råd herinde
fra, nu kan man så bare sidde og vente spændt på at den kommer :)

Det blev i øvrigt en PowerBook

Mvh
Morten

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 14-04-04 20:11

Mdj <mdj@nospam.mdj.dk> wrote:

> Det blev i øvrigt en PowerBook

heldige mand: men jeg synes det lyder fedt: sidder og nyder min nye
iBook m det hele (Airport, blåtand og max RAM). Glæd dig til Panther -
omend du bliver nødt til at ændre vaner, specielt hvis du kommer fra
Windows verdenen. Selver jeg macmand gennem 15 år, og har aldrig
fortrudt en eneste af mine fire mac'er)

velkommen og til lykke

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 15-04-04 08:54

Martin Ammentorp wrote:

> [...]
> omend du bliver nødt til at ændre vaner, specielt hvis du kommer fra
> Windows verdenen. Selver jeg macmand gennem 15 år, og har aldrig

Ændre vaner: Tja, jeg synes nu ikke overgangen var svær. Det vanskelige
i dag er at sætte sig ved en Win-maskine.

--Martin

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 15-04-04 14:39

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> Ændre vaner: Tja, jeg synes nu ikke overgangen var svær. Det vanskelige
> i dag er at sætte sig ved en Win-maskine.

kan ikke være mere enig - der er kun få fordele - ka' ikke rigtigt komme
på nogen nu, udover, at det kræver at min systemansvarlige på min
arbejdsplads kommer tilbage for at jeg kan få iBooken på netværket (men
det er i øvrigt så spærret, at jeg tvivler på at en privat Window$
maskine uden videre kan komme på.

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Mdj

Dato : 15-04-04 17:03

"Martin Ammentorp" <martin@xyzammentorp.org> wrote in message
> [...]
> omend du bliver nødt til at ændre vaner, specielt hvis du kommer fra
> Windows verdenen. Selver jeg macmand gennem 15 år, og har aldrig

Tak skal du have, jeg glæder mig nu til at se hvad OS-X har at byde på, jeg
har på en eller anden måde ikke ville rode for dybt i de maskiner jeg
prøvede i Fona, jeg ville jo lade opdagelsesrejsen vente til jeg fik min
egen, men jeg er nu helt sikker på at jeg kommer til at føle mig hjemme i
brændingen mellem den nørdede UNIX og den kreative Apple brugerflade :)

Venlig hilsen
Morten
http://mortenz.dk

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 15-04-04 18:42

Mdj <mdj@nospam.mdj.dk> wrote:

> jeg er nu helt sikker på at jeg kommer til at føle mig hjemme i
> brændingen mellem den nørdede UNIX og den kreative Apple brugerflade :)

det ER også fedt - din surfer At kunne bare arbejde løs (med det
kreative) og også udfordre nørden med lidt UNIX i terminalen!

Har lige siddet med en 15" Windows bærbar på min arbejdsplads - vil ikke
bytte (jo - for en million, så kunne jeg jp købe macs til resten af
livet

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie