Meget brugbar OSX app: Quicksilver
Fra : No1

Dato : 12-04-04 11:31

Til dem der ikke allerede har den installeret, vil jeg anbefale alle OSX
brugere at prøve Quicksilver:

http://blacktree.com/apps/quicksilver/

Hvad kan den? Tryk æble-space og skriv derefter de første par bogstaver
i navnet på en applikation du vil starte og tryk Enter. Så er dit
program startet. Virker også med kontaktpersoner og bogmærker.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 12-04-04 11:49

No1 <nooooone@cghfcdgsgesg.mars> wrote:

> Til dem der ikke allerede har den installeret, vil jeg anbefale alle OSX
> brugere at prøve Quicksilver:

Virker fremragende, men man skal bare lige huske hvad de forskellige
apps så hedder. Jeg kan i hvert fald mærke at jeg orienterer mig meget
efter ikonet. Der er nok også lige noget omkring de apps som hedder
noget andet i en DK OS X i forhold til US versionen.

--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | AIM://mbredthauer |

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-04-04 11:56

> [...]
> i navnet på en applikation du vil starte og tryk Enter. Så er dit
> program startet. Virker også med kontaktpersoner og bogmærker.

Eller Launchbar som har haft denne funktionalitet i flere år
efterhånden... Fuldstændigt uundværligt.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : No1

Dato : 12-04-04 12:11

> Eller Launchbar som har haft denne funktionalitet i flere år
> efterhånden... Fuldstændigt uundværligt.

Den brugte jeg også før. Men quicksilver er gratis og IMO bedre.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-04-04 19:08

> Den brugte jeg også før. Men quicksilver er gratis og IMO bedre.

Men når man har licens til Launchbar skal der gode argumenter for at
skifte