Nokia 6100, PowerBook og netforbindelse ov~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 07-04-04 12:14

Er her tilfældigvis nogen som er gået på nettet med en Nokia 6100 via
infrarød?

-j

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 08-04-04 09:14

Janus Sandsgaard wrote:
> Er her tilfældigvis nogen som er gået på nettet med en Nokia 6100 via
> infrarød?
>
> -j

Kan du ikke ikke i fremtiden spørge i samme tråd fremfor at lave tre
posteringer? Du kan jo selv følge op på din egen tråd hvis du kommer i
tanker om yderligere spørgsmål.

Og næste gang du køber en mobil: Så køb en SonyEricsson -- de er langt
bedre og som skabt til en PowerBook.

--Martin

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-04-04 16:12

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> writes:

> Kan du ikke ikke i fremtiden spørge i samme tråd fremfor at lave tre
> posteringer? Du kan jo selv følge op på din egen tråd hvis du kommer
> i tanker om yderligere spørgsmål.

Sjure... det var en fejl, fordi jeg brugte MacSoup (beta) til OSX og
ikke gnus som jeg plejer.

> Og næste gang du køber en mobil: Så køb en SonyEricsson -- de er
> langt bedre og som skabt til en PowerBook.

Tjo... memn jeg er så konsetvativ, men jeg må indrømme at jeg måske er
ved at være moden til et skifte.

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia
<http://weblog.janus.dk/archives/2002/10/19/000184.html>

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 08-04-04 16:34

Janus Sandsgaard wrote:

> Sjure... det var en fejl, fordi jeg brugte MacSoup (beta) til OSX og
> ikke gnus som jeg plejer.

Du er tilgivet.

> Tjo... memn jeg er så konsetvativ, men jeg må indrømme at jeg måske er
> ved at være moden til et skifte.

Du er først tilgivet når du har skiftet

--Martin

Fra : Christian Bech

Dato : 08-04-04 21:50

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> Og næste gang du køber en mobil: Så køb en SonyEricsson -- de er langt
> bedre og som skabt til en PowerBook.

Har du prøvet en T200 eller T68 i dagligt brug?

--
Christian

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 08-04-04 23:04

Christian Bech wrote:

> Har du prøvet en T200 eller T68 i dagligt brug?

Eller en T300...?

- Jesper

Fra : Christian Bech

Dato : 10-04-04 14:19