--og Microsoft købr Macintosh af Apple
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-04-04 16:27

se bare:

http://macnytt.se/news/index.lasso?news_id=7153&part=shownews.inc&s=

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 01-04-04 17:57

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> se bare:
>
> http://macnytt.se/news/index.lasso?news_id=7153&part=shownews.inc&s=

Tja, epokegørende sensation - på en 'meget speciel' dag! :)

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-04-04 18:59

Hej hans

- Tja, og i 1999 svjh. var Steve Jobs blevet ny CEO for Microsoft, efter
at Apple havde købt aktiemajoriteten i M$..

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Morten

Dato : 01-04-04 20:13

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> http://macnytt.se/news/index.lasso?news_id=7153&part=shownews.inc&s=

Syns nu danske macnyt.dk har præsteret den mest overbevisende mac-aprilsnar
anno 2004.

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 01-04-04 21:39

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Syns nu danske macnyt.dk har præsteret den mest overbevisende mac-aprilsnar
> anno 2004.

Den er helt i top.

Men hvad var aprilsnaren i tv-nyhederne: DR 1 og TV2? Der er vel en
slags tradition for det? Eller har de opgivet den?

Vejret på TV2 (tror jeg) ville bilde os ind, at vi Danmark går over til
Fahrenheit for temperaturer og vind målt i fod (feet) pr sek. Den
grinede jeg af.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Morten

Dato : 01-04-04 22:07

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> Den er helt i top.

især de to følgende sætninger er lige i øjet

"Den rullekrave hæmmer vist blodtilførslen!"; er Ive efterfølgende
blevet citeret for at sige."

"Ny chefdesigner hos Apple bliver den tidligere leder af Microsofts
"Graphical User Interface"-afdeling i Richmond, Mr. A. F. Prank."

> Men hvad var aprilsnaren i tv-nyhederne: DR 1 og TV2? Der er vel en
> slags tradition for det? Eller har de opgivet den?

Jeg har ikke set TVavis i dag, er efterhånden udelukkende til radio
(P1)

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 01-04-04 22:42

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> "Den rullekrave hæmmer vist blodtilførslen!"; er Ive efterfølgende
> blevet citeret for at sige."

Ja, den var grineren.

> "Ny chefdesigner hos Apple bliver den tidligere leder af Microsofts
> "Graphical User Interface"-afdeling i Richmond, Mr. A. F. Prank."

Selvfølgelig er en person med navnet "Prank" da ansat hos MS

> Jeg har ikke set TVavis i dag, er efterhånden udelukkende til radio
> (P1)

Radio P1 rulez. Men det er desværre alt for overset (undskyld). Jeg
bliver i hvert fald aldrig spurgt om mine lyttervaner (af DR). Havde den
talte radioavis ikke en begavet aprilsnar? Det havde de da engang.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Morten

Dato : 01-04-04 23:30

> Selvfølgelig er en person med navnet "Prank" da ansat hos MS

Og så er han tilmed manden bag MS's grafiske brugerflade (ikke en
flade af den slags du normalt hylder)

<http://dr.dk/netradio/alternativ/pls-filer/p1-32.pls>

> Havde den
> talte radioavis ikke en begavet aprilsnar? Det havde de da engang.

Ikke en jeg har lagt mærke til.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 01-04-04 23:45

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Og så er han tilmed manden bag MS's grafiske brugerflade (ikke en
> flade af den slags du normalt hylder)

Skal vi så ikke kalde den brugerflade for "Prank-GUI"?

Bare sig til, når du skal have et par af de flade (de er ikke
imponerende lige nu, men de vokser!)

> <http://dr.dk/netradio/alternativ/pls-filer/p1-32.pls>

Den har jeg ikke lige tjekket, men det med "alternativ" lyder da
lovende. Ellers synes jeg nu nok, at deres netradio med jazz er (var)
noget forkølet muzakagtigt noget ;-(

> Ikke en jeg har lagt mærke til.

Øv, havde håbet på endnu en god oplevelse.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 02-04-04 07:07

> Ikke en jeg har lagt mærke til.

P3 nyhederne meddelte at et EU-direktiv ville indføre specielle
parkeringspladser for kvinder (længere og bredere) i hele EU.

Magnus
--
OS X: Because making UNIX user-friendly was easier that fixing Windows

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 03-04-04 22:17

Magnus Marius Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> P3 nyhederne meddelte at et EU-direktiv ville indføre specielle
> parkeringspladser for kvinder (længere og bredere) i hele EU.

Tjah, i Tyskland er der indrettet særlige parkeringspladser for kvinder.
Og det er skam sket i ramme alvor, men lige der, hvor du nævner, at de
skal være bredere og længere, får også mig til at tænke aprilsnar.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Per Madsen

Dato : 02-04-04 15:04

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

Glad for du kunne li' den Morten

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Per Madsen

Dato : 02-04-04 15:21

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Morten <spam@reippuert.dk> wrote:
>
> Glad for du kunne li' den Morten

DR's 3D hjemmeside var forøvrigt meget meget genemført...supergodt
lavet!!!

Fra : Morten

Dato : 02-04-04 15:48

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Glad for du kunne li' den Morten

<bukker>jammen det er jo forfatteren selv</bukker>

Kan man få den signeret?

Fra : Per Madsen

Dato : 02-04-04 20:45

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> <bukker>jammen det er jo forfatteren selv</bukker>
>
> Kan man få den signeret?

Alt for dig Morten!