Airport eller.....?
Fra : Morten Lind

Dato : 30-03-04 20:56

Hej allesammen

Der skal et trådløst kort i en iBook/500MHz/128MB RAM/10GB HD/OSX,
10.3.3

Hvilket kort skal jeg købe?(Det må gerne være billigt, men skal
naturligvis virke)

AccesPoint´et er IKKE en AirPortbase

På forhånd tak
Morten

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-03-04 21:44

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
> 10.3.3
>
> Hvilket kort skal jeg købe?(Det må gerne være billigt, men skal

Hej Morten,

Jeg har for nylig købt et airportkort (b) på ebay til 60$ + 9 i
forsendelse. Så kan du vel næsten ikke få et bambuskort billigere kan
man? (Koster de billigste ikke et par hundrede)

mvh, Michael

Fra : Morten Lind

Dato : 30-03-04 22:07

Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote:

> [...]
> forsendelse. Så kan du vel næsten ikke få et bambuskort billigere kan
> man? (Koster de billigste ikke et par hundrede)

Joe, måske....ville naturligvis være det bedste
M.

Fra : Steen Larsen

Dato : 30-03-04 23:02

In article
<1gbhhj4.1armvx3aui4zyN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,
fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com (Morten Lind) wrote:

> [...]

Der er så vidt jeg ved ikke PCMCIA-slot i en iBook så der er ikke noget
alternativ til et AirPort-kort.

Fra : Morten

Dato : 31-03-04 00:59

In article
<1gbhdqd.19fk2mfsieo26N%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,
fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com (Morten Lind) wrote:

> Hvilket kort skal jeg købe?(Det må gerne være billigt, men skal
> naturligvis virke)

Apple's Airport kort (ikke extreme) er det eneste der kan sidde i sådan
en fætter

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 31-03-04 06:49

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Der skal et trådløst kort i en iBook/500MHz/128MB RAM/10GB HD/OSX,
> 10.3.3

Kan det lade sig gøre med 128 MB RAM??

> AccesPoint´et er IKKE en AirPortbase

Det tror jeg ikke har den store betydning - bare protokollen er i orden.

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Morten Lind

Dato : 31-03-04 07:28

> [...]

> 10.3.3
>
> Hvilket kort skal jeg købe?(Det må gerne være billigt, men skal

Tusind tak - der kommer en ekstra 512MB klods i og et AirPortkort
Tak for hjælpen
M.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 31-03-04 14:28

> [...]

> 10.3.3
>
> Hvilket kort skal jeg købe?(Det må gerne være billigt, men skal
Jeg tror slet ikke, der kan sidde andet end et Airportkort i den. Den
har jo ikke PCMCIA-slot.
/Thomas

--
All hail the black kitty!