Flere enheder i en firewire-kæde???
Fra : Thomas (8260)

Dato : 30-03-04 20:56

Hejsa folkens.

Jeg har en iBook med én firewire-port.
Jeg har én firewire-hdd, men med to porte i.
Den ene er selfølgelig optaget af kablet fra iBook'en, men kan det lade
sig gøre at sætte endnu en firewire-enhed til iBook'en via den ekstra
port på harddisken?

Måske et dumt spørgsmål, men jeg er grøn mht. firewire.
Er den ekstra port på harddisken beregnet til at koble harddisken til to
computere samtidig?

På forhånd tak

Thomas

Fra : Peter Kiil

Dato : 30-03-04 20:57

Thomas (8260) - neumann@studjur.dk on 30/03/04 21:55 wrote:

> Den ene er selfølgelig optaget af kablet fra iBook'en, men kan det lade
> sig gøre at sætte endnu en firewire-enhed til iBook'en via den ekstra
> port på harddisken?

Ja.

> Måske et dumt spørgsmål, men jeg er grøn mht. firewire.
> Er den ekstra port på harddisken beregnet til at koble harddisken til to
> computere samtidig?

Nej.
--
/peter