Download og installer PHP??
Fra : HaMSelV

Dato : 21-04-04 16:42

Hej...

Er der en som kan fortælle mig hvordan man for PHP downloaded og
installeret...?

// PerManden;)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lobais

Dato : 21-04-04 16:48

Wed, 21 Apr 2004 15:42:09 +0000. skrev HaMSelV:

> Er der en som kan fortælle mig hvordan man for PHP downloaded og
> installeret...?

De fleste Linux'er (Hvor man til at starte med har sat kryds ved alt) har
allerede php og apache. Så er det bare at starte httpd, og så kører du!

--
Thomas
- "Videnskab uden religion er lam,

Fra : HaMSelV

Dato : 21-04-04 17:10

Arh sorry... forklarede det lige forkert... :)

Hvordan installere man PHP og downloader det på sin egen computer..?

Fra : Claus Abildgaard Chr~

Dato : 21-04-04 17:16

HaMSelV wrote:

> Arh sorry... forklarede det lige forkert... :)
>
> Hvordan installere man PHP og downloader det på sin egen computer..?

Tag et kig på webcafe.dk. De har et par guides.
http://www.webcafe.dk/artikler/apache/installer/
http://www.webcafe.dk/artikler/php/installerphp4/

--
Claus Abildgaard Christensen