mail formularer
Fra : Simon

Dato : 30-03-04 09:37

Jeg har skrevet det meste i php...
jeg tror ikke at jeg har skrev det rigtige værdi'er, den sender
simpel hen ikke teksten.

From
input class='red' type='text' name='from'></input>

Reply-to
<input class='red' type='text' name='replyto'></input>

Subject:
<input class='red'type='text' name='subject'></input>

Message:
<textarea class='violet' wrap=virtual name='page' cols=30
rows=10>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Olesen

Dato : 30-03-04 10:07

Simon wrote:

> Jeg har skrevet det meste i php...
> jeg tror ikke at jeg har skrev det rigtige værdi'er, den sender
> simpel hen ikke teksten.

[snip inputfelter]

Nej, det gør den ikke ud fra inputfelterne. Du skal måske kigge på:

<http://www.php.net/mail/>

--
Lars Olesen
Konkurrence på <http://www.fodboldenslegestue.dk>

Fra : Simon

Dato : 30-03-04 10:22

Den kan skam godt sende, har skrevet resten af formen.
MEN det er selv tekstboxens indhold der ikke bliver sendt ...

Fra : Jakob Braad

Dato : 30-03-04 10:37

Du mangler </textarea>
Kan det være problemet?

Fra : Simon

Dato : 30-03-04 17:39

<textarea class='violet' wrap=virtual name='page' cols=30
rows=10></textarea>