sikkerhedskode på 8110
Fra : Søren Madsen

Dato : 28-04-01 20:44

Jeg har købt en brugt 8110
Når jeg prøver at nulstille tidstælleren, beder den om en sikkerhedskode.
Hvad er det for en kode. Mobilen er ikke låst.
Ligeledes når jeg vil genetablere standardopsætning.
Søren

Fra : Ralph

Dato : 28-04-01 23:30

> Jeg har købt en brugt 8110
> Når jeg prøver at nulstille tidstælleren, beder den om en sikkerhedskode.

PUK-kode
--
venligst
Ralph

Fra : Søren Madsen

Dato : 29-04-01 08:36

Har prøvet den der hører til mit kort, virker ikke. Kan det være en
sikkerhedskode den tidligere ejer har lagt ind i telefonens memory?
Søren

Fra : Kasketkaj

Dato : 29-04-01 09:55

Det er ikke PUK koden
Det er en 5 cifret kode der følger med telefonen.

Mvh
Kasketkaj

Fra : Møgelmose

Dato : 29-04-01 10:00

Du kan læse den med et datakabel og feks logomanager eller nokiatool

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-04-01 11:51

Søren Madsen skrev:

>Når jeg prøver at nulstille tidstælleren, beder den om en sikkerhedskode.
>Hvad er det for en kode.

Prøv først med 12345 og 00000. Hvis det ikke virker, så må du finde en
med datakabel der kan udlæse koden fra telefonen.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Søren Madsen

Dato : 29-04-01 18:56

Ingen af dem virker. Er det et specielt 8110 kabel eller blot et Nokia
kabel?
Kan man iøvrigt opdatere software på sådan en svend?
Måske en i Næstved eller omegn læser med, og kan hjælpe mig.
Søren

Fra : Thai Tri Nguyen

Dato : 30-04-01 16:09

En 8110 har også infrarød, så hvis du har en bærbar med infrarød, så kan du
skippe kablet...

--
mvh Thai - Lyngby

Fra : Erik Einum

Dato : 01-05-01 10:12

"Thai Tri Nguyen" <s974593XXX@student.dtu.dk> skrev
> En 8110 har også infrarød, så hvis du har en bærbar med infrarød, så kan
> du skippe kablet...

En 8110 har _IKKE_ infrarød. Dette er "banantelefonen"/Matrix-telefonen som
ble solgt for noen år siden. Du tenker sikkert på kromtelefonen 8810.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 30-04-01 21:07

Sikkerheds koden til NOKIA telefoner er som standart 12345 , 1234 , 000
eller 0000
men koden kan dog ændres.