Hvorfor kan ikke modtage mail med pdf, gif~
Fra : Sasha

Dato : 26-04-04 22:56

Hejsa,

Undskyld hvis det ikke er det rigtige gruppe

Jeg har web-speed fra TDC, har også en mail konto hos TDC.

Problemet er at jeg ikke kan åbne eller få de mail der indeholder billede,
zip file eller pdf filer. Er der nogle der ved hvad man skal gøre?

På forhånd tak for svaret

MVH Sasha

Fra : Mikkel

Dato : 26-04-04 23:04

Hej

Det skyldes mange gange at din sikkerhed i Outlook Ekspress
(forudsætter du bruger dette program) er sat sådan at du ikke kan åbne
dem af sikkerhedsmæssig grunde.
Du kan ændre på dette på følgende måde.

klik på "Funktioner" i menuen
klik på "Indstillinger" i menuen
Klik på faneblabet "Sikkerhed"
fjern hakket i "Tillad ikke at vedhæftede filer, der muligvis kan
indeholde virus, gemmes eller åbnes"

klik på "OK"

så skulle du kunne åbne dem..
Måske det skyldes andre ting, men det er den mest normale grund til
dit problem.

PS. husk at du med denne ændring har gjort din PC mere sårbar overfor
Virus

--
Mikkel Rømer Jespersen
Mikkel**privaten.mine.nu -- Ændre ** til @

Fra : Sasha

Dato : 27-04-04 21:41

"Mikkel" <det.faar@du.ikke.her> wrote in message
news:sg1r805vk4vob3ts7q6v9hba7h96ospnn2@4ax.com... skrev

> [...]
> klik på "Indstillinger" i menuen
> Klik på faneblabet "Sikkerhed"
> fjern hakket i "Tillad ikke at vedhæftede filer, der muligvis kan

Tak alle, det virker nu, jeg ændrede sikkerhed i Outlook Ekspres.

MVH Sasha

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-04-04 23:10

Sasha skrev:

>Problemet er at jeg ikke kan åbne eller få de mail der indeholder billede,
>zip file eller pdf filer.

Jeg kan forstå på forskellige indlæg at TDC filtrerer den slags
fra.

>Er der nogle der ved hvad man skal gøre?

Skriv til TDC og brok dig. Sig at du vil have dine mails i fred.

--
Bertel
der omsider kan kalde sig datamatiker.

Fra : David Holm

Dato : 28-04-04 06:54

Bertel Lund Hansen wrote:
< snip >
> Jeg kan forstå på forskellige indlæg at TDC filtrerer den slags
> fra.
Ja men hvis det var TDCs filter ville mailen slet ikke nå frem og der
ville blive sendt en mail til afsenderen om dette.

mvh

David

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-04-04 07:45

David Holm skrev:

> Ja men hvis det var TDCs filter ville mailen slet ikke nå frem og der
> ville blive sendt en mail til afsenderen om dette.

Hans

Fra : Allan.

Dato : 29-04-04 00:39

Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg kan forstå på forskellige indlæg at TDC filtrerer den slags
> fra.

Det er ikke TDC's skyld. Outlook i Win Xp er fra start sat op til at man
ikke ka' åbne de vedhæftede filer i mail's. Altså endnu en microsux-fejl.

> Skriv til TDC og brok dig. Sig at du vil have dine mails i fred.

He, de vil tænke, "Hvad fanden snakker hun om ?"

//Allan.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-04-04 23:12

"Sasha" <sasha_lui@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har web-speed fra TDC, har også en mail konto hos TDC.

Hvis ikke Mikkel's svar hjalp, så prøv at kigge på
http://www.itavisen.dk/index.php/news/show/id=6945 det kan være det er det,
der er problemet...

--
Ivan V. Klattrup