PDA som navigation i bil
Fra : Daywalker

Dato : 28-04-04 19:11

hvad for en er bedst til bilen

hp eller compaq eller en helt 3

Er der nogen som ved at der er nogen færdig pakker med holder og lader og
det hele til?

På forhånd TAK

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 20:00

> hvad for en er bedst til bilen
>
> hp eller compaq eller en helt 3
>
> Er der nogen som ved at der er nogen færdig pakker med holder og lader og
> det hele til?

Ved det sgu ik...
Men det er der garanteret en i dk.edb.system.lomme-pc der gør ;)

Christian

Fra : Devast8or

Dato : 28-04-04 23:53

Daywalker wrote:
> hvad for en er bedst til bilen
>
> hp eller compaq eller en helt 3

Pas.

> Er der nogen som ved at der er nogen færdig pakker med holder og
> lader og det hele til?

Det er jeg da sikker på at have set et par forskellige steder. Vistnok iPaq.

Devast8or

Fra : Carsten Larsen

Dato : 29-04-04 22:53

har lige købt en ipaq 2210 med gps antenne samt tomtom navigator til hele
europe for kr 3699,00

virker kanon, især hvis du ofrer et par 100 kroner mere på en aktiv holder
til bilen, så tingene er fastmonteret, ydermere bruger jeg samtidig min som
mp3 afspiller med lineout fra pda direkte i bilens radio, 2 fluer med et
smæk

virker suverænt

mvh Carsten

Fra : René Jensen

Dato : 29-04-04 23:40

Daywalker wrote:
> hp eller compaq eller en helt 3

Nu er HP og Compaq samme firma, eftersom Compaq blev opkøbt af HP.

> Er der nogen som ved at der er nogen færdig pakker med holder og lader og
> det hele til?

Prøv kigge på nedenstående link:

http://www.pdashoppen.dk/group.asp?group=270

.... eller ...

http://www.billiggps.dk/

Jeg vil klart anbefalde iPaq 2210 med TomTom navigation, det forekommer
mig som den mest præcise GPS løsning, eftersom Route 66, MapInfo og
Krak's Kørekort/Danmarkskort har alt for stor forsinkelse, hvilket
betyder at ens position er ca. 3-6 sekunder bagud. Ret irriterende at
man lige misser en afkørsel, som navigationen skulle forhindre :(
TomTom har dog stadig en lille forsinkelse, men de små test jeg har
foretaget er ca. 1 sekund, og det kan man sagtens leve med. Selv på
motorvejen med 150km/t, følger den lille iPaq rigtigt godt med.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Per Sørensen

Dato : 02-05-04 19:17

Hej

Jeg har købt den nye Mitac og den er ret fed. Der er ingen kabler som skal
monteres og den kan tages med overalt eftersom GPS-antennen er indbygget i
den.
http://www.etotal.dk/prodframe.asp?Detaljemenu=PDA

MVH. Per