Erfaringer med Logitech Desktop MX
Fra : Lars

Dato : 26-04-04 13:33

Nu er jeg træt af min Dual Optical fra Logitech,
så jeg overvejer at købe et Logitech Cordless Desktop MX.

Men hvad kan jeg forvente mig af musen, mht. opdaterings
hastighed ?

Da den kom frem mener jeg at man sagde at MX700 musen
var lige så hurtig som MX500, men jeg er ikke 100% sikker.

Hvad er jeres erfaringer ?

Markedet er jo heller ikke helt det samme idag, har jeg bla. hørt
at MX510 skulle være helt vild hurtig mht. opdatering.
Men den er jo med ledning, så den ville jeg jo gerne uden om.

hilsen
Lars
(Samme spg. er sendt til HOL.dk)
http://www.hol.dk/traad.asp?fID=0&tID=173211

Fra : Michael [2800]

Dato : 26-04-04 14:06

Jeg kender ikke MX500, har selv en MX900 og den har jeg intet dårligt
at sige om, den er kanon og klart den bedste mus jeg har haft.

/md

Fra : Lars

Dato : 26-04-04 14:26

> Jeg kender ikke MX500, har selv en MX900 og den har jeg intet dårligt
> at sige om, den er kanon og klart den bedste mus jeg har haft.

Mon der er forskel på opdateringshastigheden på MX700 og MX900 ?

Spiller du ?

hilsen
Lars

Fra : Michael [2800]

Dato : 26-04-04 19:26

> Mon der er forskel på opdateringshastigheden på MX700 og MX900 ?
Jeg ved det ikke. Men jeg har ikke kunne mærke noget når jeg har
spillet (FPS), jeg syntes at musen reagere med det samme, nu skal det
lige siges at jeg ikke er den mest hardcore spiller, det er muligt at
ender spiller 10 timer dagligt kan mærke noget.

/md

Fra : MP Jakobsen

Dato : 26-04-04 14:19

On Mon, 26 Apr 2004 14:32:46 +0200, Lars wrote:

> [...]
> at MX510 skulle være helt vild hurtig mht. opdatering.
> Men den er jo med ledning, så den ville jeg jo gerne uden om.

Jeg har et desktop MX sættet og til mit behov er det skønt! Jeg spiller dog
ikke særlig tit, men de gange jeg har spillet har jeg ikke bemærket noget.

Det eneste der er lidt problematisk, er, at det tager lidt tid at lade
batterierne på musen op. Jeg har en digitizer, så det er ikke noget der
betyder noget, men det er en god idé at sætte den i laderen, hver gang man
er færdig med at bruge den...

MP

Fra : Lars

Dato : 26-04-04 14:27

> Jeg har et desktop MX sættet og til mit behov er det skønt! Jeg spiller
dog
> ikke særlig tit, men de gange jeg har spillet har jeg ikke bemærket noget.

Det er nok også mest FPS spil det ville kunne mærkes i.
Er det sådan nogen du spiller ?

Ok :)

hilsen
Lars

Fra : MP Jakobsen

Dato : 26-04-04 21:41

On Mon, 26 Apr 2004 15:27:16 +0200, Lars wrote:

> Det er nok også mest FPS spil det ville kunne mærkes i.
> Er det sådan nogen du spiller ?

Hvis du med FPS mener First Person Shooters, så ja. Det er helt klart det
jeg har spillet mest. Jeg har spillet Counter Strike, Freedom Fighters og
Hitman 1+2, primært. Og jeg har aldrig tænkt over nogen ulemper med musen.

Fra : Lars

Dato : 26-04-04 14:33

> Nu er jeg træt af min Dual Optical fra Logitech,
> så jeg overvejer at købe et Logitech Cordless Desktop MX.

Nu kan jeg se på edbpriser at der ikke er ret mange forhandlere
som har Desktop MX sættet på lager.
Er det mon fordi det er ved at blive udfaset til fordel for Bluetooth
sættet ?

hilsen
Lars