Canon I865 cd print HJÆLP
Fra : Claus Lindblad

Dato : 25-04-04 16:25

Hej gruppe !

Jeg ved ikke hvor denne postning høre til, derfor prøver jeg lykken her

Jeg har en Canon I865, hvor jeg meget gerne vil bruge cd printerfunktionen,
men kan ikke få printeren til at ramme skiven
Jeg har indsat skuffe og skive på plade inskubbet så pilen er ud for
markeringen.

Printeren tager også fint fat og trækker skiven ind, printer på de øverste 3
cm. og så er den eller ude igen, og de 3 cm den har
printet er bunden af billedet.... ikke godt.

Jeg bruger nero burningroms coverdesigner til at udføre jobbet.......

I nero har jeg valgt paprikilden til at være cd tray, både i nero og under
I865 printerindstillinger....

Hvad gør jeg galt =?=

Og er der nogen der har en skabelon til nero som passer =?=

På forhånd mange tak !

claus "snabel" sostack-lindblad.dk

Med venlig hilsen

Claus Lindblad

Fra : Claus Lindblad

Dato : 25-04-04 16:37

ps. bruger jeg canons eget easy fotoprint, rammer jeg fint, så det er vel et
spørgsmål om den rigtige skabelon i nero, eller en henvisnig til andet godt
program til udskrift, easy photoprint, kan jo kun printe ud i små opdelte
billeder, og ikke full label, men jeg rammer !

Fra : Soundcop

Dato : 27-04-04 07:21

Jeg har samme printer , og bruger det pro. som var med printerren (
CD-LabelPrint ) .... og det spiller max

Mvh. René

Fra : Claus Lindblad

Dato : 27-04-04 20:09