deaktiverret skrivecahce
Fra : Fox

Dato : 25-04-04 14:38

Nåe jeg er inde og spille COD lukker denned for skærmen lige pludselig
......... Jeg kan ikke få noget skærmbilled op igen og jeg bliver nød til at
tage reset knappen så maskinen genstarter.........

Efter genstart smutter jeg ind i LOG og ser at der står følgende :
Driveren har deaktiveret skrivecahcen på enhenden \Device\Harddisk0\DR0
....... Det samme skriver den til min HD1

i bios er smart not disabel
i denne computer / egenskaber/hardware/enhedshåndteringen/ diskdrev/der er
skrivecachenen under politikker slået fra altså intet flueben sat i kassen

System er
p4c800 Deluxe med en 2.53 P4
512 samsung ram
1 seagate 80
1 IBM deskstar 60gxp
Saphire 9700pro

Hvad kan grunden være at den i loggen siger at skrivecahcen er deaktiveret
da den er slået fra ........ Er det systemmet der ikke har registreret at
jeg har desabelt den ????

jacob