Topcom USB hub netto?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-04-04 00:14

Hej

Jeg købte den lille Top com USB 2.0 hub Netto havde til 99,-

Den virker fint, men det lader til, at den falder ud efter et givent
tidrum. Pludselig kommer meddelelsen om, at alle usb ting er taget
fra, og umiddelbart efter kommer de igen. Dog kan den så ikke finde
det hele.

Alt strømstyrring er slået fra på mine usb porte, og jeg har ikke
problemet, når jeg kører uden om hubben..

Nogen der har en ide?

Claus

Fra : Johnny

Dato : 23-04-04 05:43

> [...]
> det hele.
>
> Alt strømstyrring er slået fra på mine usb porte, og jeg har ikke
> problemet, når jeg kører uden om hubben..

Jeg har den samme Hub og har IKKE de problemer.

Den må være defekt.

Johnny

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-04-04 13:30

> Jeg har den samme Hub og har IKKE de problemer.
> Den må være defekt.

Bruger du den med eller uden psu?

Claus

Fra : Johnny

Dato : 23-04-04 16:37

> Bruger du den med eller uden psu?
>
> Claus

Med psu. Standard opsætningen i Xp

Johnny

Fra : Johnny

Dato : 25-04-04 11:52

Hej, jeg tror også din må være defekt, Jeg har nu kørt med den samme hub i
2-3 uger uden problemer. Jeg bruger den uden psu og har 3 enheder koblet på,
hhv. printer, scanner og ekstern harddisk.

Mvh Johnny

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-04-04 01:32

Uheldigvis faldt Johnny over tastaturet og skrev derved følgende:

> Hej, jeg tror også din må være defekt, Jeg har nu kørt med den samme
> hub i 2-3 uger uden problemer. Jeg bruger den uden psu og har 3
> enheder koblet på, hhv. printer, scanner og ekstern harddisk.

Det var min cd-brænder...

Pludselig er den gået i stykker fra den ene dag til den anden, uden at
have været i brug...

Heldigvis var det den og ikke kabinettet den sad i.

Claus