usb 2.0 pci card
Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-04-04 18:15

jeg har netop installeret sån et kort i min pc og xp fandt den selv - den
virker fint - kan jeg gå ud fra at 2.0 virker fint uden at installere nogen
driver - mit bundkort har ikke usb 2.0 derfor dette spørgsmål - jeg går
selvfølgelig udfra det virker, når xp har installeret det, men heller safe
than sorry
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Johnny

Dato : 22-04-04 18:58

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvfølgelig udfra det virker, når xp har installeret det, men heller safe

Ja det skulle virke hvis du kører med Xp-sp1

Ellers kunne du jo prøve at sætte en USB2 enhed til. Så skal XP nok fortælle
dig om det er forkert.

Johnny

Fra : Henning Larsen

Dato : 22-04-04 20:10

> [...]
> selvfølgelig udfra det virker, når xp har installeret det, men heller safe

Hvis der findes en opdateret driver, vil du kunne se det, hvis du kører
Windows Update.

Henning

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-04-04 07:08

jeg har endnu en usb 2 enhed tilgode, men umiddelbart er der ingen drivere
og hardware liste nser osse fin ud... desuden kører mine andre usb 1.1
enheder fint - tak for hjælpen