hvordan checkes cache størrelse på harddis~
Fra : Jakob

Dato : 22-04-04 16:33

Er det et eller andet sted i winxp muligt at checke cache størrelse på
en harddisk ??

MVH

Jakob

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-04-04 16:51

Jakob <nomail@nomail.no> wrote:

>Er det et eller andet sted i winxp muligt at checke cache størrelse på
>en harddisk ??

'Everest Home', det tidligere AIDA32, er din ven - Hent programmet her:

http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1

Her får du alle de oplysninger du drømmer om - og mere til...

<mlr>

Fra : Jakob

Dato : 22-04-04 18:28

> Her får du alle de oplysninger du drømmer om - og mere til...

Tak for tippet, det henter jeg iaften

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 22-04-04 21:39

> 'Everest Home', det tidligere AIDA32, er din ven - Hent programmet her:

Og det var sgu et godt tip, et FEDT program, det er lige den
overskuelighed jeg har manglet i xp, det kan ms sgu lære noget af