CD Printer
Fra : Nasty

Dato : 21-04-04 17:14

Jeg går med et ønske om at købe en CD Printer. Men har lidt svært ved at finde et sted man kan købe dem i DK...

Det skulle gerne være en TDK printer, er der nogen der kan hjælpe med det ???

På forhånd tak

Nasty4ever

Fra : KM

Dato : 22-04-04 00:11

Hvorfor lige en TDK Printer.

Medmindre det skal være en ThermoTransfer Printer så er der ingen grund til
at det lige skal være en TDK Printer.
Hvis du kan nøjes med en blækprinter så ville jeg købe en Canon I865
istedet.
Alletiders Printer, og den printer uden problemer og ganske hurtigt faktisk.

Mvh

Kim Mortensen