Mus er mærkelig
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-04-04 08:50

Greetings!

Min Logitech haleløse kuglemus er pludseligt blevet underlig. Jeg
installerede en SIM-kort læser til serielport i søndags og efter den
tid har musen haft svært ved at detektere bevægelser og knap-tryk. SIM-
kort læseren er fjernet igen, det samme er softwaren, men musen er
stadig underlig. Der er nye batterier i og pladen den kører på er
rengjort flere gange. Kuglen er også ren. Min Logitech PS/2-mus der
også er tilsluttet synes ikke at have problemet.

OS: Windows 2000 SP4.
Driver: MouseWare ver. 9.79

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-04-04 09:16

"Jesper G. Poulsen" skriver:

> Min Logitech haleløse kuglemus er pludseligt blevet underlig. Jeg
> installerede en SIM-kort læser til serielport i søndags og efter den
> tid har musen haft svært ved at detektere bevægelser og knap-tryk.

USB, seriel eller ps2 ?

> [...]
> rengjort flere gange. Kuglen er også ren. Min Logitech PS/2-mus der
> også er tilsluttet synes ikke at have problemet.

Ny DECT telefon, eller bare mobil ??

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-04-04 16:32

In article <40862DB1.C3958D33@du.kan.finde.den>,
Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den says...

> USB, seriel eller ps2 ?

USB.

> Ny DECT telefon, eller bare mobil ??

??

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-04-04 18:23

"Jesper G. Poulsen" skriver:

> USB.

Ok

> ??

Min trådløse logitech opfører sig på samme måde, når enten den mobile
eller DECT telefonen ligger ved siden af og bliver brugt. Jeg kan
forestille mig at at DECT basestation vil gøre det sammen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-04 07:41

In article <4086ADDD.5EDBCC29@du.kan.finde.den>,
> [...]

> eller DECT telefonen ligger ved siden af og bliver brugt. Jeg kan
> forestille mig at at DECT basestation vil gøre det sammen.

Okay, på den måde...

Nej, jeg har ingen trådløse telefoner og mine mobiler ligger i den
anden ende af boligen.

Jeg har nu afinstalleret MouseWare og anvender Windows' indbyggede
support. Indtil nu har det virket fint (12 timer)...

Fra : Brian Lund

Dato : 21-04-04 18:46

> [...]
> rengjort flere gange. Kuglen er også ren. Min Logitech PS/2-mus der
> også er tilsluttet synes ikke at have problemet.

Har du rengjort mekanikken inde i musen?

Med kuglemus skal de gøres ret ofte faktisk... Ved mit brug ihvertfald, så
jeg har været lykkelig optisk-musse-ejer i 3½ år nu :)

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-04 07:50

In article <4086b372$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, geronimo@-
ABCDE-mobilixnet.dk says...

> Har du rengjort mekanikken inde i musen?

Jeg har rengøringsvanvid hvad mine kuglemus angår. Det er lige før
området for musen er klinisk rent