Aopen CDRW5232 CDbrænder
Fra : Agemam

Dato : 20-04-04 06:29

Hej NG

Jeg har for nyligt investeret i en CD brænder Aopen CDRW5232 og den
arbejder fint. Mit problem ligger i, når man vil åbne skuffen på drevet,
kommer det altså bare ikke ud. Heller ikke fra Windows Skub ud funktion, når
der højreklikkes på drevet. Efter et par gange sker det dog at skuffen
skubbes ud. Brænderen sidder på en IDE port for den selv.

Grunden til at jeg spørger, er der hvor jeg har købt den, vil de gerne
teste brænderen, men finder de ingen fejl, har jeg kastet 300,- ud af
vinduet (en ny koster 329,-).

1. Så derfor ville jeg høre, om der er andre der har haft lignende problemer
??
2. Kan fejlen ligge i Windows selv ??
3. Er det en manglende indstilling i Windows der driller ??

Mit system er:

ECS L4S8A2 bundkort
Intel Pentium 4 2.533 Mhz CPU
512 MB DDR RAM (enkelt klods)
Point of View 256 MB GeForce FX5600 grafikkort
SoundBlaster Audigy lydkort
80 GB Seagate harddisk
OS: Windows XP professionel (med SP1)

Håber der er en der kan hjælpe...

Regards Agemam

ICQ: 92 51 12 11
agemam_nospam@ofir.dk

Fra : Anders Pedersen

Dato : 20-04-04 14:41

On Tue, 20 Apr 2004 07:28:30 +0200, Agemam wrote:

> Håber der er en der kan hjælpe...

Dette er dne forkerete gruppe
den rigtige er
dk.edb.hardware.drev.cd.rom