Køb af barebone pc
Fra : Johnny

Dato : 19-04-04 22:44

Min søn overvejer at købe en Shuttle SN41 G2B barebone pc. Bestykke den med
en amd athlon xp 2600 mhz cpu.

Er der nogen som har erfaring med en sådan fætter og vil dele ud heraf ?

Mvh Johnny

http://www.shuttle.com/

Fra : Claus Hansen

Dato : 20-04-04 18:21

Jeg havde en på prøve i et par dage jvorefter jeg fik en af soltek's hjem og
jeg var slet ikke i tvivl da jeg skulle vælge. Det blev soltek.
Ikke et ondt ord om shuttle men soltek er ganske enkelt pænere (En smagssag
naturligvis), den performer bedre og den larmer mindre og sjovt nok er
prisen stort set den samme.
Jeg købte en QBic 3701 hos www.prc-datd.dk som vist nok er udgået og jeg fik
den derfor billigere men den nye 3702 har nøjagtigt samme bundkort. Den er
bare mere lydløs og væsentligt pænere end den jeg valgte.
Det er blot min erfaring håber den kan bruges til noget! ;)

/Claus

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 21-04-04 18:15

Hørt, Soltek er pænere, og mere støjsvagt.

/ Qbic