Ny hardware nye problemer
Fra : Kim Larsen

Dato : 19-04-04 01:40

Hej i gruppen

Jeg har for ikke så længe siden fået mig noget nyt hardware, men det giver
mig lidt kvaler, men om mit spørgsmål hører til her eller hvad, det er jeg
lidt i tvivl om.

Min maskine består i dag af:
Abit IC7-MAX3 Bundkort
1 Gb Kingston DDR 3200 RAM
P4 2,8 CPU
Tyan G9700 Pro grafikkort
5 drev
Samsung SyncMaster 700ift skærm

Problemet er at i nogle, og kun nogle af mine spil, der er de blevet ret
røde i det, lige som når en skærm mangler en farvekanon. I alle andre
programmer og spil, der er det hele som det skal være.
Kan noget af det nye have en indflydelse på det ? Det skal siges at
grafikkorte har kørt med andet hardware før, og da var der ikke noget galt.
Er der nogen i gruppen der har en fiks forklaring ?

På forhånd tak for hjælpen

Kim Larsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-04-04 05:17

Kim Larsen skriver:

> Samsung SyncMaster 700ift skærm

Dejlig skærm !

> [...]
> grafikkorte har kørt med andet hardware før, og da var der ikke noget galt.
> Er der nogen i gruppen der har en fiks forklaring ?

Det kan kun være noget driverbaseret.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe