Køb af Farve laser printer
Fra : Grønne

Dato : 18-04-04 21:06

Køb af Farve laser printer

Har jeg ramt helt ved siden af hvis jeg stiller et spørgsmål om printere her
i gruppen ?? Det håber jeg ikke

Problemet er at min gamle sort/hvid laser er død. Jeg er så på udkig efter
en ny laser printer, da jeg ser at farve lasere er kommet ned i pris. Men
hvad skal men vælge..

Jeg ligger i et prisleje omkring de 6-8000 kr. hvad skal jeg vælge ??

Håber der er nogen der kan komme med et par gode råd.

/Grønne

Fra : Per Sørensen

Dato : 18-04-04 22:05

Hej Grønne

Hvis du vil have en rigtig prof printer, så prøv at kig på Xerox - dem
bruger vi og de er kanonstabile, de laver nu en model (Phaser 8400) som kan
fås ca. for dit budget. Jeg mener Etotal har dem. (www.etotal.dk)

Fra : Kristian Andersen

Dato : 19-04-04 00:00

> Hvis du vil have en rigtig prof printer, så prøv at kig på Xerox - dem
> bruger vi og de er kanonstabile, de laver nu en model (Phaser 8400) som
> [...]

Xerox Phaser 8400 er en "solid ink" printer, om det er godt eller skidt ved
jeg ikke - men laser printer er den jo så ikke.

--
Kristian

Fra : Esben

Dato : 19-04-04 00:18

> [...]
>
> Jeg ligger i et prisleje omkring de 6-8000 kr. hvad skal jeg vælge ??
>
> Håber der er nogen der kan komme med et par gode råd.

Der er reviews af HP CLJ3500, Xerox 8400 og Samsung CLP500 her:
http://hardware.earthweb.com/peripherals/

--
Esben

Fra : Dr.Ralph

Dato : 19-04-04 07:32

> Jeg ligger i et prisleje omkring de 6-8000 kr. hvad skal jeg vælge ??

kig lige på den helt nye Canon LBP-2410, der koster under 6.000 kr.

Den fylder ret lidt og er pæn at se på, men der er endnu få anmeldelser af
den på nettet grundet den er så ny på markedet.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Esben

Dato : 19-04-04 07:58

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> kig lige på den helt nye Canon LBP-2410, der koster under 6.000 kr.
>
> Den fylder ret lidt og er pæn at se på, men der er endnu få anmeldelser af
> den på nettet grundet den er så ny på markedet.

Det ser ikke ud til at være en inline-printer, det kan man ellers godt få
til den pris.

--
Esben

Fra : (Per Røn

Dato : 19-04-04 09:10

Grønne <anders@fjernspejderweb.dk> wrote:

> Håber der er nogen der kan komme med et par gode råd.

Du skal i hvert fald sørge for, at du også kan få en duplexenhed til
printeren, så den kan printe ud på begge sider af papiret.
--
Per Erik Rønne