Salg af PC
Fra : Stefan Clausen

Dato : 18-04-04 16:23

Overvejer at sælge min PC for at købe en bærbar istedet, men hvad kan jeg
forlange for den ?

Har postet i dk.marked.privat.edb.pc men uden det store respons, kunne jo
være jeg havde bedre held her.

P4 3.06 Ghz HT CPU PC533

ASUS P4G8X Deluxe

http://uk.asus.com/prog/spec.asp?m=P4G8X%20Deluxe&langs=11

2 x 512Mb Kingston PC 2700
ASUS GeForce TI4600 Ultra 128 Mb RAM
Hitachi/IBM Deskstar 180GXP 120GB 8 MB Cache
2 x WD WD360GD Raptor 36.7GB Seriel ATA 10000RPM
FASTTRAK S150TX2 PLUS RAID
Pioneer DVD
Plextor CD-RW 40/12/40A
19" Sony E400
Logitech keyboard og mus

Maskinen er meget støjsvag, med passiv køling på grafikkortet, 3 x papst
kabinet blæsere og en MIST Black Silence, 19dBA (max 3,06GHz) på CPU.

/Stefan

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 16:26

> Har postet i dk.marked.privat.edb.pc men uden det store respons, kunne jo
> være jeg havde bedre held her.

Meget muligt, men annoncen hører nu engang til i dk.marked.privat.edb.pc.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Stefan Clausen

Dato : 18-04-04 16:41

Ja undskyld!

Men da det ikke er et direkte salg, men en forspørgsel på hvad jeg ville
kunne forvente at få for den.

Det er jo også HARDWARE er det ikke ?

/Stefan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-04-04 17:07

In article <c5u7i4$ud8$1@news.cybercity.dk>, stefan-
clausen@vip.cybercity.dk says...

> Men da det ikke er et direkte salg, men en forspørgsel på hvad jeg ville
> kunne forvente at få for den.

Det hører stadigvæk til i en markedsgruppe.

> Det er jo også HARDWARE er det ikke ?

Det er fundatserne der bestemmer hvad der hører til hvor...

http://www.usenet.dk/grupper.pl?

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Gevaldi

Dato : 18-04-04 18:50

Stefan Clausen skriblede:
> Ja undskyld!
>
> Men da det ikke er et direkte salg, men en forspørgsel på hvad jeg
> ville kunne forvente at få for den.
>
> Det er jo også HARDWARE er det ikke ?

Jo, det har du da fuldstændig ret i, men alligevel
så ved du jo godt du har fejlplaceret dit indlæg.

Du skriver jo selv du tror på bedre held her i
gruppen.

Bliv du bare ved med at sende dine indlæg, for
jo flere indlæg, jo større chance er der for at
*robotterne* høster din email adresse, med de
kvaler det så må gi' dig.

Fut etiketten.

--
/Gevaldi