USB (for lidt plads)
Fra : Claus E Beyer

Dato : 18-04-04 15:17

Hvor er det dog skideirriterende at fabrikanter at USB-kort og -hubs sætter
USB-udgangene tå tæt op ad hinanden, at det ofte ikke er muligt at sætte to
USB-enheder/-stik ved siden af hinanden.

Hvornår mon de lærer at give plads til de enheder, man sætter ind i
USB-udgangene?

Øv!

-cb

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-04-04 17:09

In article <c5u2mf$5p399$1@ID-62896.news.uni-berlin.de>,
cebeyer@hotmail.com says...

> Hvornår mon de lærer at give plads til de enheder, man sætter ind i
> USB-udgangene?

Nu findes der jo mange forskellige enheder der kan tilkobles via USB.
USB-stik kan dog altid monteres ved siden af hinanden.
Så har du pladsproblemer, så er USB-kabler løsningen.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-04-04 17:27

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> USB-enheder/-stik ved siden af hinanden.
>
> Hvornår mon de lærer at give plads til de enheder, man sætter ind i

Det er da producenten af enheden der ikke har tænkt sig om!

Du kan jo evt. koble et forlængerkabel og så enheden der er for stor.

Jeg har fx 7 stik i computeren, og har ikke sådan et problem.

Prøv evt. at kig i news:dk.binaer subjekt "usb porte"