XP & monitor
Fra : Tomahawk

Dato : 17-04-04 20:42

Hej NG !

Jeg har en kammerat som har en pc amd 2700 Mhz / Nvidia 5200 skærmkort
monitoren er en Scoot 19" Hvis han installere xp går monitoren ud efter et
stykke tid. Så kan han slukke den et stykke tid så kommer den igen.
Hvis han køre win 2000 er der ikke spor galt med monitoren. Er der nogen her
i NG der har et godt bud på hvad det kan være.

MVH

C.Christoffersen

Fra : Peter

Dato : 19-04-04 00:14

"Tomahawk" <carsten.christoffersen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
her
> i NG der har et godt bud på hvad det kan være.

Det kan vel næsten ikke være andet end de drivere Win XP ligger ind til
styring af skærmen.
Prøv at installere de originale Nvidia drivere til grafikkortet.
Husk at ligge chipset/bundkort drivere ind (fra bundkort producenten),
uanset om Win XP installere dem selv.
Prøv at checke, hvilken hz skærmen kommer til at køre med i win 2000 contra
Win XP.

Peter B