USB hovedtelefon
Fra : Kim Larsen

Dato : 16-04-04 07:14

Hej i gruppen

Jeg har købt mig et par hovedtelefoner som kører via USB.
Jeg mener at have set noget om emnet her i gruppen, men kan ikke lige
overskue hvor tråden er. Mit problem er at når de er sat i maskinen, så
slukkes lyden i mine højttalere.
Kan man rent software messigt rode bod på det, eller skal jeg rykke
hovedtelefonen ud af stikke når jeg vil bruge mine højttalere.
En ide til hvor jeg finder den tidligere tråd er ok, eller en forklaring er
også ok.

Kim Larsen

Fra : Mads TJ

Dato : 16-04-04 09:49

"Kim Larsen" <Nogo31@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hovedtelefonen ud af stikke når jeg vil bruge mine højttalere.
> En ide til hvor jeg finder den tidligere tråd er ok, eller en forklaring

er dette mon, hvad du søger:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=3fa65170%240%2429353%24edfadb0f%40dread15.news.tele.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dusb%2Bheadset%2Bgroup:dk.*%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Ddk.*%26selm%3D3fa65170%25240%252429353%2524edfadb0f%2540dread15.news.tele.dk%26rnum%3D1

//Mads TJ

Fra : Jan Dahl

Dato : 16-04-04 14:49

Ellers skal du købe 1 ekstra lydkort. Så kan du vælge hvad der afspilles på
hvad. Men det burde også kunne virke med usb.

Mvh Jan

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-04-04 00:12

Jeg takker for begge svar, jeg vil straks fare over det i den rækkefølge de
er kommet

Kim Larsen