når jeg instalerer daemon tools "taber" je~
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 14-04-04 18:36

Hej, håber i kan hjælpe mig med et ligge problem, jeg har 3 stk hdd i min pc
hvor af de 2 er delt i 2 partitioner.
men når jeg instalerer daemon tools så "taber" jeg den ene hdd.
når jeg instalerer det skriver den at bus driver name er "d344bus" og
Miniport driver name er d344prt
Har det noget med det at gøre og jeg kan godt ændre i de værdier men aner
ikke hvad jeg skal prøve at ændre dem til ?

undskyld hvis det ikke hører til hardware, men det er jo en hdd jeg mister
så lidt gør det vel ? eller ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Stefan Clausen

Dato : 15-04-04 12:09

Har du prøvet at ændre det drev DeamonTools bruger til et andet, og derefter
genstarte ?

/Stefan

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 15-04-04 15:20

Tror at jeg har fået det til at virke, det kører ihvertfald nu.
d344 til d345 men aner ikke hvad jeg har gjort :)

MVH

Lars Bisgaard