DVD-brænder
Fra : JP

Dato : 14-04-04 09:41

Hej Gruppe,
jeg har tænkt mig at købe en dvd-brænder, og derfor vil jeg gerne have gode
råd da jeg ikke har det store forstand på dvd-brændere. Jeg har været på
edbpriser.dk og fundet ud af at en NEC Multispin ND-2500 er populær. Men
hvor godt klarer den sig mht. støj. Hvor meget larmer den når den brænder?
Jeg lægger meget vægt på støjsvage edb produkter
Og brændehastigheden, jeg vil nok ofte komme til at bruge rewrite skiver til
backup af mit data. Hvor lang tid tager det at brænde 4,7 GB med 4x speed?

Hvad er jeres kommentarer til denne brænder, gode som dårlige ting? Er der
en anden brænder i samme prisleje , som yder bedre??

mvh jp

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-04 10:09

JP skriver:

> jeg har tænkt mig at købe en dvd-brænder, og derfor vil jeg gerne have gode
> råd

Så vil jeg starte med et rigtigt godt råd:

Prøv dit spørgsmål i news:dk.edb.hardware.drev.dvd

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kim

Dato : 14-04-04 10:11

On Wed, 14 Apr 2004 10:40:37 +0200, "JP"
<jesperpe@REMOVETHIShotmail.com> wrote:

>jeg har tænkt mig at købe en dvd-brænder, og derfor vil jeg gerne have gode
>råd da jeg ikke har det store forstand på dvd-brændere.

Her er et godt råd :
Prøv i den rette gruppe :

FUT : dk.admin.netikette

--