Konvertering af audiofiler?
Fra : Falcon

Dato : 09-04-04 10:53

Jeg kan ikke lige se hvilken nyhedsgruppe dette hører hjemme under så
jeg prøver her (ellers please henvis mig til den korrekte gruppe)
Min niece har en del musik filer der har .rmj som extension (Real
Audio). Findes der et prg. der kan konvertere dem til mp3?

mvh Falcon

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-04 12:21

In article <7dsc70h25vo6dvds6om2g636h109j2sb7p@4ax.com>,
jornlundtoft@hotmail.com says...

> Jeg kan ikke lige se hvilken nyhedsgruppe dette hører hjemme under så

Det har ikke meget med hardware at gøre.

Hvis du søger et windows-program, så prøv at spørge i windows-gruppen.
Ellers er dk.edb en mulighed.

Gruppernes "gule sider":
http://www.usenet.dk/grupper.pl?

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : JuNi

Dato : 19-04-04 12:43

Prøv alt.music.mp3 gruppen der er temaet blevete behandlet flere gange.

Fra : JuNi

Dato : 19-04-04 12:46

http://forum.dbpoweramp.com/showthread.php?t=2848&page=2
Her er dog en beskrivelse hvordan det foregår via programmet dbPoweramp.