P4C800 Deluxe samt Radeon 9700Pro saphire
Fra : Fox

Dato : 08-04-04 11:33

Har ovenstående motherboard samt skærmkort med 512 samsung ram og 80 gigs
Seagate HD...
Problem.

1: AIDA32 kan ikke detecte hvilket motherboard jeg har ( unknow siger
programmet)??
2: Ingen AGP Texture Acc Aktiveret samt det er ej muligt heller ......
Har installeret en del fra motherboard-skiven men stadigvæk ingen Acc
Aktiveret i dxdia ..... Er lidt i vildrede hvorfor denne texture ikke er
slået til samt hvad jeg nu skal gøre ????

Udover det køre det nu udemærket

Hilsen Jacob

Fra : Allan / Kolding

Dato : 08-04-04 13:18

Har du updatet Aida 32 ??
Nyeste værtion hedder 3,93.

Min Aida finder fint Asus P4C800 Deluxe.

--
MVH. Allan / Kolding

Fra : Fox

Dato : 08-04-04 14:07

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Har du updatet Aida 32 ??
> Nyeste værtion hedder 3,93.
>
> Min Aida finder fint Asus P4C800 Deluxe.
>
> --
> MVH. Allan / Kolding

Takker så er det på pladsmed AIDA32......... Så er det blot det med texturen
der mangler

Jacob

Fra : Egil Solberg

Dato : 08-04-04 14:59

Fox wrote:

> Takker så er det på pladsmed AIDA32......... Så er det blot det med
> texturen der mangler

Intel inf update?

Fra : Fox

Dato : 08-04-04 15:17

"Egil Solberg" <egilso@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Intel inf update?

Sry den skulle havde været herinde ikke privat sendt

Er ikke helt med...... er det muligt for en mere dybdegående forklaring ...
har prøvet med online Bios update men ingen effekt

Jacob

Fra : Egil Solberg

Dato : 08-04-04 15:37

Fox wrote:
> [...]
>
> Er ikke helt med...... er det muligt for en mere dybdegående
> forklaring ... har prøvet med online Bios update men ingen effekt

Tenkte på den her:

http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Detail_Desc.asp?agr=N&ProductID=1043&DwnldID=6934

Fra : Fox

Dato : 08-04-04 16:01

> Tenkte på den her:

http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Detail_Desc.asp?agr=N&ProductID=1
043&DwnldID=6934

Nop det hjalp heller ikke :-/

Jacob

Fra : Fox

Dato : 08-04-04 16:09

"Fox" <Handy@xaker.ru> skrev i en meddelelse

> "Egil Solberg" <egilso@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Tager det i mig igen ........... Nu er den tilkoblet i AIDA32 så mon ikke
den er ok .... AGP Texture Acc er dog Not avaible i DirextX Diagnostic Tools
og den kan ikke slås til

Jacob

Fra : Egil Solberg

Dato : 08-04-04 17:42

Fox wrote:

> Tager det i mig igen ........... Nu er den tilkoblet i AIDA32 så mon
> ikke den er ok .... AGP Texture Acc er dog Not avaible i DirextX
> Diagnostic Tools og den kan ikke slås til

Den er nok ikke god før den fungerer OK i DirectX. Har du sidste
DirectXversion? 9.0b

Fra : Fox

Dato : 08-04-04 18:17

> Den er nok ikke god før den fungerer OK i DirectX. Har du sidste
> DirectXversion? 9.0b

Jepper har netop install. COD .. spillet skal bruge 9.0b

Fra : Egil Solberg

Dato : 08-04-04 18:44

Fox wrote:
> "Egil Solberg" <egilso@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jepper har netop install. COD .. spillet skal bruge 9.0b

Ham her:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=9306a741.0403202326.3c27e66d%40posting.google.com&rnum=6&prev=/groups%3Fq%3D%252Bdxdiag%2B%252BP4C800%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3D9306a741.0403202326.3c27e66d%2540posting.google.com%26rnum%3D6

Siger at problemet forsvant efter en reinstall af DirectX.

Fra : Fox

Dato : 09-04-04 09:57

> [...]
41.0403202326.3c27e66d%2540posting.google.com%26rnum%3D6

> Siger at problemet forsvant efter en reinstall af DirectX.

Ja men ikke her ....... Men det sidste indlæg burde være løsningen :

This is your problem. Make sure you have your motherboard drivers for the
AGP
port correctly installed.

Så er det blot lige at finde den rigtige drivere for det skulle være
løsningen .........

Jacob

Fra : Egil Solberg

Dato : 09-04-04 10:37

Fox wrote:

> [...]
> the AGP
> port correctly installed.
>
> Så er det blot lige at finde den rigtige drivere for det skulle være

Jeg mener det der drejer sig om intel inf update som nu er installeret.
Forsøgte du at geninstallere DirectX?

Fra : Fox

Dato : 09-04-04 16:50

> Jeg mener det der drejer sig om intel inf update som nu er installeret.
> Forsøgte du at geninstallere DirectX?

Ja både intel inf update og derefter directx og omvendt rækkefølge men noway
den vil acc. det i dialog ( kun i AIDA32)...... ruller COD samt MoHaa i max
i alle indstillinger uden nogen negative ting.. det hele ruller flydende
men, det er lidt træls at den viser not aktiveret ......
Godt nok har den engang vist det da jeg fik motherboardet men, nu viser den
det ikke mere......... og hvorfor aner jeg faktigst ikke .......... har kun
updatet bios til xx16 samt atidriverne men er gået tilbage til den orginale
atidriver igen ... har også forsøgt at flashe bios til den orginale der
ligger på motherboardet-skiven men ak nej , ej heller noget at hente
der.......... har dog haft noget knas med 2 HD der var fejl på og mit
lydkort creative sound blaster audigy player fuckede hele maskinen op så det
har været det eneste der har været fejlmeldninger på ......... Har enda
forsøgt at resette bios til default men ej heller noget at hente der ......
Installeret den orginale Bios men nej

Tror blot måske at creative indstikskortet burde flyttes tilbage til anden
pci port ved en resettelse af bios ... måske det rykker ved noget .......
har engang flyttet det fra pci2 til pci3 pga at lydkortet fuckede hele
maskinen op ( HD itu fandt jeg ud af senere ) ................ Det må
prøves som sidste udvej for alt andet er oki...

Jacob

Fra : Fox

Dato : 10-04-04 10:22

"Egil Solberg" <egilso@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener det der drejer sig om intel inf update som nu er installeret.
> Forsøgte du at geninstallere DirectX?

Du skulle vel ikke vide hvor i registr. databasen man kan sætte den til on
???

jacob

Fra : Egil Solberg

Dato : 10-04-04 10:23

Fox wrote:

> Du skulle vel ikke vide hvor i registr. databasen man kan sætte den
> til on ???

nej, desværre.

Fra : Fox

Dato : 10-04-04 10:35

> nej, desværre.

Har fundet det......... 2D samt 3D står til on i acceleration .... Alt står
med 1-tal så alt er som det burde være......... tror det er en "syn /
visningsfejl" directx laver

Jacob

Fra : Fox

Dato : 10-04-04 14:32

"Egil Solberg" <egilso@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> nej, desværre.

Så er fejlen fundet ........ Updatede til catalyst 4.2 samt install Redline
og updatede den til v. 1.92. Nu viser den det

Jacob