Hvilket rart.
Fra : Søren Blom

Dato : 07-04-04 02:06

Der skal leges her i Påsken, så et rat til computeren skal købes, men
hvilket, SHG har disse
http://www.trust.com/home/default.htm?viewpage=products/product.htm%3Fartnr%3D12933
og
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=13&CONTENTID=5027&countryid=4&languageid=15
på lager, så valget står imellem et af disse, men hvilket et af dem. Selv
hælder jeg til det fra Trust, selvom jeg normalt er meget glad for
Logitech´s produkter og det også er det rat der ser bedst ud, men hvad mener
I andre ?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Aagaard

Dato : 07-04-04 04:10

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev:
> [...]
> hælder jeg til det fra Trust, selvom jeg normalt er meget glad for
> Logitech´s produkter og det også er det rat der ser bedst ud, men hvad

Jeg har selv den model af Logitech, som link peger på, og det er ganske
glimragende. Jeg er dog ikke 'supergamer', men blot en skabs-'pilot',
såeee...

--
Aagaard

Fra : Søren Blom

Dato : 07-04-04 08:50

"Aagaard" <skriv-ikke@til.dk> skrev

> Jeg har selv den model af Logitech, som link peger på, og det er ganske
> glimragende. Jeg er dog ikke 'supergamer', men blot en skabs-'pilot',
> såeee...

Lyder interessant, er også selv skabsgammer, men vi må se hvad det bliver
til, når jeg kommer i SHG senere idag.

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-04-04 09:20

> "Aagaard" <skriv-ikke@til.dk> skrev

Hej
Giv for guds de 30 kr. mere og køb Logitech
Du må ikke samligne logitech med Trust.

Kurt

Fra : Søren Blom

Dato : 07-04-04 10:31

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev
> Giv for guds de 30 kr. mere og køb Logitech
> Du må ikke samligne logitech med Trust.

Nu er det Trust der er det dyreste i denne sammenhæng, så jeg ved ikke lige
hvor du finder de 30 kroners forskel til fordel for Trust, men ok, jeg har
heller ikke været særlig vågen, for det er hos www.m-e.dk jeg har tænkt mig
at køre ud for at købe rattet

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-04-04 10:54

> [...]
lige
> hvor du finder de 30 kroners forskel til fordel for Trust, men ok, jeg har

Det er ok
men hos shg koster logien 499 kr
trusten 469 kr

Så derfor mit svar
kurt

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-04-04 11:45

In article <4073ca4b$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
soren@blom.dk says...

> heller ikke været særlig vågen, for det er hos www.m-e.dk jeg har tænkt mig
> at køre ud for at købe rattet

Giv 200,- mere og køb Logitech Wingman Formula Force GP - FF giver lige
så meget oplevelse ekstra som rattet giver i forvejen. Der er altså
dobbelt op på oplevelsen

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : JK

Dato : 07-04-04 15:52

On Wed, 7 Apr 2004 03:05:50 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

> [...]
>hælder jeg til det fra Trust, selvom jeg normalt er meget glad for
>Logitech´s produkter og det også er det rat der ser bedst ud, men hvad mener

Du er nok en rartmand !? hva?

mvh

John

Fra : Søren Blom

Dato : 07-04-04 16:24

"JK" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev

> Du er nok en rartmand !? hva?

Det endte med at blive en logitech, det som jeg linker til i starten af
tråden. Grunden til at det blev lige netop dette, var at det var det eneste
som der var på lager og vi har ikke tid til at vente, da det skal bruges her
i Påsken, når fruen er på job alligevel