Ny skærm skal købes - hjælp!
Fra : Mickael

Dato : 06-04-04 20:26

Jeg står og skal købe en ny skærm, til brug for grafisk arbejde.

Jeg har selv kig på:

Viewsonic 21" G220F
Samsung 21" Synchmaster 1100DF
LG Electronics 22" LG Studioworks N2200P

Er der en af disse der kan anbefales til dette arbejde, og eventuelt nogle
der ikke kan anbefales. Jeg er også interesseret i andre forslag.

Endvidere skal jeg bruge en skærm til værktøj - forslag ønskes.

Venlig hilsen Mickael.

Fra : Jakob M

Dato : 06-04-04 21:59

> Jeg er også interesseret i andre forslag.

Prøv news:dk.edb.hardware.skaerm der sidder alle eksperterne.

Mvh
Jakob

Fra : Toki Lee

Dato : 06-04-04 22:00

Jeg vil anbefale Samsung SyncMaster 1200NF.

Super skærm. Mere info: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=21821

Vh,
Toki

Fra : Mickael

Dato : 07-04-04 08:08

Må jeg spørge hvad du bruger skærmen til?

Mickael.

Fra : Toki Lee

Dato : 07-04-04 15:26

"Mickael" skrev:
> Må jeg spørge hvad du bruger skærmen til?

Jeg bruger den mest til grafisk arbejde og spil.

Vh,
Toki

Fra : Ove Kristensen

Dato : 07-04-04 00:05

Hej !

Jeg ville vælge en Eizo skærm.

Mvh
OveK.

Fra : iddqd

Dato : 07-04-04 09:37

Mickael wrote:
> Er der en af disse der kan anbefales til dette arbejde, og eventuelt nogle
> der ikke kan anbefales. Jeg er også interesseret i andre forslag.

SONY F-520 - jeg er vildt glad for min. Knivskarp. gode farver... i mine
øjne den perfekte skærm.

> Endvidere skal jeg bruge en skærm til værktøj - forslag ønskes.

En magen til er det optimale.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.