COM kabel
Fra : Peter

Dato : 02-04-04 00:13

Hej

Jeg står og mangler et 5m COM forlængerkabel, man kan kun finde et 3m! Er
der tab ved længere kabler eller andet? Eller er det bare mig der ikke kan
finde det?

På forhånd tak

Peter

---

Fra : os2

Dato : 02-04-04 01:53

www.bjmusik.dk/
butikken har det til 64,95 kr + porto ... om der er tab ved jeg ikke

butikken

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-04 05:11

Peter skriver:

> Jeg står og mangler et 5m COM forlængerkabel, man kan kun finde et 3m! Er
> der tab ved længere kabler eller andet? Eller er det bare mig der ikke kan
> finde det?

Der er både tab og støjindstråling. RS232 er maksimalt egnet til 10
meter.

Hvad med at lave et selv ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : iddqd

Dato : 02-04-04 09:26

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Der er både tab og støjindstråling. RS232 er maksimalt egnet til 10
> meter.

For det meste går længere vist ok, jeg har ihvertfald brugt et på 40
meter+ uden problemer

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-04 10:01

iddqd skriver:

> For det meste går længere vist ok, jeg har ihvertfald brugt et på 40
> meter+ uden problemer

Ikke ved høj kommunikationshastiged og elledninger liggende ved siden
af