Vedr. en harddisk mere.
Fra : Vega

Dato : 31-03-04 21:54

Hej.

Kan det lade sig gøre at sætten en harddisk på 120GB mere i denne PC'er?

AMD Athlon 2700+
Soltek SL-75FRV bundkort
80GB Maxtor Diamond+ harddisk

Hvis ja, hvordan gøre jeg så (sætter det op o.s.v.)?

Mvh. Vega.

Fra : Devast8or

Dato : 01-04-04 02:30

Vega wrote:
> [...]
> Soltek SL-75FRV bundkort
> 80GB Maxtor Diamond+ harddisk
>
> Hvis ja, hvordan gøre jeg så (sætter det op o.s.v.)?

Det skulle vist ikke være et problem. IIRC er der breakpoints ved 2GB, 32GB
og 137GB men jeg er ikke sikker. Ellers kig på hvad der findes af BIOS
opdateringer til dit motherboard, der står måske også noget spændende.

Devast8or