2 skærrme ?
Fra : PF

Dato : 30-03-04 18:12

Hej
Jeg skal til at køre med 2 skærme, men kan ikke få det til virke. Mit kort
er et asus V7100 DVI. Der er en ekstra port med et specielt stik. Der
medfulgte en adaptor passende til skærmstikket, men det er ikke lykkedes mig
at få det sat op til at virke. Har hentet sidste ny software til kortet og
kører XP. Håber nogen har et godt råd
MVH
Palle

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 30-03-04 18:31

"PF" skrev:
> Jeg skal til at køre med 2 skærme, men kan
> ikke få det til virke. Mit kort er et asus
> V7100 DVI. Der er en ekstra port med et
> specielt stik. [..]

Såvidt jeg kan se, så er den ekstra port en ren digital DVI udgang.

Så du skal have en skærm med sådan en indgang for at kunne bruge den.
Omsætteren vil kun virke hvis der i samme stik udsendes både DVI og
almindelig VGA - og det ser det ikke umiddelbart ud til.

--
Mvh, Lars

Seneste nyt om DVD optagere: www.recordere.dk/nyheder

Fra : Anders Pedersen

Dato : 30-03-04 18:32

On Tue, 30 Mar 2004 19:11:45 +0200, "PF" <palleflygenring@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>at få det sat op til at virke. Har hentet sidste ny software til kortet og

dk.edb.hardware.grafikkort
er den rigitge gruppe

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen