"Lexmark WinWriter 200" mangler "xp" drive~
Fra : Niels Breum

Dato : 30-03-04 14:31

Da der ikke findes en driver til "emnet", spøger jeg her, om der er nogen
der har erfaring med evt. andre drivere, så man kan udskrive i dos.
Mvh. Breum
(Fjern nospam i email)

Fra : Anders Pedersen

Dato : 30-03-04 17:08

On Tue, 30 Mar 2004 15:31:04 +0200, "Niels Breum"
<niels.breum(nospam)@mail.dk> wrote:

>Da der ikke findes en driver til "emnet", spøger jeg her, om der er nogen
>der har erfaring med evt. andre drivere, så man kan udskrive i dos.
>Mvh. Breum
>(Fjern nospam i email)

Jeg har fundet noget ved ikke om det kan bruges
http://totallydrivers.com/forum/thread.asp?id=1723
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : L Andersen

Dato : 30-03-04 23:06

> Jeg har fundet noget ved ikke om det kan bruges
> http://totallydrivers.com/forum/thread.asp?id=1723
> Med Venlig Hilsen
> Anders Bøgh Pedersen
> Ved epost fjern NOSPAM

Desværre, der er ikke nogen alternative drivere at hente her. Men Tak for
svaret.
Lars. (Svarer for Breum)