hvilket kabinet er det flotteste
Fra : Søren Momsen

Dato : 29-03-04 16:12

Hej,

jeg står over for at skulle købe et nyt kabinet,

men jeg jar kikket rundt omkring og der er jo så mange.
jeg så dette og det er jo meget flot:
http://www.chenbro.com.tw/product/product.jsp?p=1&s=102&pid=54

men nu hvor der er så mange experter herinde som har set mere end mig

jeg håber der er nogle meninger om dette

jeg gik også og overvejede at bygge et selv men det tager jo tid...

venlig hilsen
Søren M
www.momsendesign.com

Fra : Vega

Dato : 29-03-04 17:16

"Søren Momsen" <momsendesignSPAMFILTER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> jeg står over for at skulle købe et nyt kabinet,
>
> men jeg jar kikket rundt omkring og der er jo så mange.
> [...]

Det kabinet kan jeg kun anbefale, jeg har dog lidt problemer med at få
diskette drevet til at sidde ordentligt. Men det er i hvert fald let at
arbejde med, ingen skruer og dermed værktøjsfrit kabinet.
Rigtig lækkert kabinet.

> men nu hvor der er så mange experter herinde som har set mere end mig
>
> jeg håber der er nogle meninger om dette
>
> jeg gik også og overvejede at bygge et selv men det tager jo tid...

Mvh. Vega.

Fra : Zulu

Dato : 29-03-04 17:17

> [...]
>
> jeg håber der er nogle meninger om dette
>
> jeg gik også og overvejede at bygge et selv men det tager jo tid...

Jeg tror det er de færreste herinde, der til sådan en gang plastick!

Prøv at kikke her: www.antec-inc.com eller hvis du har den helt store pung
fremme: www.lian-li.com

Zulu

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 29-03-04 17:20

Søren Momsen wrote:
> Hej,
>
> jeg står over for at skulle købe et nyt kabinet,
>
> men jeg jar kikket rundt omkring og der er jo så mange.
> [...]

Det er lidt alien-pop-agtigt

> men nu hvor der er så mange experter herinde som har set mere end mig
>
> jeg håber der er nogle meninger om dette

Lian li, bla. PC-50 er vist i samme prisklasse.
Bla. studiedata.dk og shg.dk har et sort udvalg

> jeg gik også og overvejede at bygge et selv men det tager jo tid...

Og? Bare kom i gang

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 29-03-04 17:24

On Mon, 29 Mar 2004 17:11:35 +0200, "Søren Momsen"
<momsendesignSPAMFILTER@hotmail.com> wrote:

>men nu hvor der er så mange experter herinde som har set mere end mig
>
>jeg håber der er nogle meninger om dette

Det svarer til at spørge om, hvilken kvinde, der er den smukkeste - og
det er som bekendt et spørgsmål om smag. Nogle kan lide blondiner,
andre brunetter osv.

Bortset fra det, så er Nanode - i mine øjne - noget af det flotteste
(hvis man kan nøjes med et bundkort på 12x12 cm).

http://www.mini-itx.com/news/nanode/

KS

Fra : Brian Lund

Dato : 29-03-04 17:43

> Hej,
>
> jeg står over for at skulle købe et nyt kabinet,
>
> men jeg jar kikket rundt omkring og der er jo så mange.
> [...]

Det er et af de grimmeste kabinetter jeg har set, må jeg ærligt indrømme,
men det er jo dig der skal se på det ;)

> men nu hvor der er så mange experter herinde som har set mere end mig
>
> jeg håber der er nogle meninger om dette
>
> jeg gik også og overvejede at bygge et selv men det tager jo tid...

Et hjemmelavet casemod er altid federe (hvis man da kan lave det bare
nogenlunde ;)) end et pre-moddet kabinet!

Såh, køb et (tilfældigt beige) kabinet og giv det så en omgang, så kan du jo
også få det til at se ud som _du_ kan li det!

Brian

Fra : farmand

Dato : 29-03-04 18:14

Er du til StarWars
http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=810143&imageid=1219

Mvh Morits

Fra : Brian Lund

Dato : 29-03-04 18:38

> Er du til StarWars
> http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=810143&imageid=1219

Øhh??

Mit eget kabinet er (endnu) et almindelig billigt beige kabinet, jeg er ikke
til prefabrikeret pop... - Desuden synes jeg heller ikke om det kabinet du
linkede til, hvadend det har med starwars at gøre?

Starwars casemod:
http://www.xkill.net/rcaslis/computers/Falcon-making/

Brian

Fra : Leony

Dato : 29-03-04 21:58

In news:01X9c.751$QM.111@news.get2net.dk,
Søren Momsen typed:

> [...]
> men nu hvor der er så mange experter herinde som har set mere end mig
> jeg håber der er nogle meninger om dette

Hvad der gør et kabinet flot er ret individuelt.

Selv synes jeg meget godt om DIGN:
http://asp.webconsult.dk/privat/ShowProds.asp?c=84

Jeg er også glad for Aopen, Antec, Chieftec og Thermaltake (kvaliteten
af disse kabinetter er også over middel, derfor koster de slevfølgelig
også lidt mere).
Aopen minitower slim (varenr 810142 hos SHG) er et flot kabinet - imo.

> jeg gik også og overvejede at bygge et selv men det tager jo tid...

Selvgjort er velgjort. God fornøjelse.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : preben nielsen

Dato : 31-03-04 17:09

> [...]
> Hej,
>
> jeg står over for at skulle købe et nyt kabinet,
>
> men jeg jar kikket rundt omkring og der er jo så mange.

Hold da op hvor smag og behag er forskellig (læs: Jeg ville
ikke have det stående om jeg så blev betalt en god timetakst for
det)

> venlig hilsen
> Søren M
> www.momsendesign.com

Ah, endnu en af de designer-websites, hvor indholdet vises på 1/9
af mit skærmareal.....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk