USB-fætter - hvilken?
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 26-03-04 06:39

Hejsa

Jeg har brug for sådan en usb-fætter med min. 128MB men gerne 256MB.
Den skal udelukkende benyttes til transport af data, men kan man - for
småbeløb - få den som mp3 afspiller, så er det bestemt værd at tage
med.

Nogen, der kender har set nogle rigtigt gode tilbud på dette på
nettet?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Allan Mogensen

Dato : 26-03-04 08:17

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har brug for sådan en usb-fætter med min. 128MB men gerne 256MB.
>
> Nogen, der kender har set nogle rigtigt gode tilbud på dette på
> nettet?

Købte denne for en uge siden - fungerer perfekt og ok pris:

http://www.bj-trading.dk/dk/info.asp?varenr=FR-FD-256-9

Mvh

Allan

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 26-03-04 08:48

On Fri, 26 Mar 2004 06:38:51 +0100, Bo Kamp Dudek <bo@bodudek.dk>
wrote:

> [...]
>Den skal udelukkende benyttes til transport af data, men kan man - for
>småbeløb - få den som mp3 afspiller, så er det bestemt værd at tage

256 MB = 537 kr. u/musik

http://www.proshop-direkte.dk/ShowProduct.aspx?prodid=15410

128 MB = 594 kr. m/musik

http://www.mymusic.dk/shop/default.asp?vis=vare&id=403&sek=B%E6rbar%20MP3

KS

Fra : JK

Dato : 26-03-04 10:35

wrote:

> [...]
>med.
>
>Nogen, der kender har set nogle rigtigt gode tilbud på dette på

Hvis du har et digital kamera, så stiller sagen sig anderledes.

Så er det måske smartere at have memory card readers og flere
memorycards.

Der findes også mp3 spillere til memory cards.

mvh

John

Fra : JK

Dato : 26-03-04 11:12

wrote:

> [...]
>med.
>
>Nogen, der kender har set nogle rigtigt gode tilbud på dette på

Der er en meget god guide her:

http://reviews.designtechnica.com/guide23_page1.html

mvh

John

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 26-03-04 13:25

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har brug for sådan en usb-fætter med min. 128MB men gerne 256MB.

Fik Transcend Jetflash på 128 mb her den 15. og den er jeg bestemt tilfreds
med. Eftersom det er en USB 2.0 enhed så er den ret hurtig og det er jo et
plus :)
Den findes også i andre udgaver, helt op til 2 Gb... Men der er andet jeg
hellere vil bruge 5 gram på...
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=350485

Mvh. Simon

Fra : Anders Pedersen

Dato : 26-03-04 13:46

wrote:

> [...]
>med.
>
>Nogen, der kender har set nogle rigtigt gode tilbud på dette på

Det hedder
usb flash disk

foreksembel apacer 256mb usb 2.0
ez memory 128 mb usb 1.1

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 26-03-04 15:59

> [...]
> med.
>
> Nogen, der kender har set nogle rigtigt gode tilbud på dette på

Hvad er småbeløb?

Hvad med disse:

Rune

Fra : Lars K.

Dato : 26-03-04 16:39

kik her der er også lidt
http://www.prishammeren.dk/shop/

har selv handlet der et par gange uden problemer.

Fra : Bo Dudek

Dato : 31-03-04 11:27

[...]

tak for alle svarene.. fandt denne her, som jeg har bestilt, men dog
ikke modtaget endnu..

link: http://www.prishammeren.dk/shop/productinfo.asp?id=204

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 01-04-04 06:09

>tak for alle svarene.. fandt denne her, som jeg har bestilt, men dog
>ikke modtaget endnu..
>
>link: http://www.prishammeren.dk/shop/productinfo.asp?id=204

og for at det ikke skal være løgn, har jeg annulleret ovenstående køb
pga. for megen ventetid og har købt denne sag istedet:

link:
http://www.apacer.com/apacer_english/product_html/handy_steno_ht202.asp

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 01-04-04 13:18

On Thu, 01 Apr 2004 07:09:06 +0200, Bo Kamp Dudek <bo@bodudek.dk>
wrote:

>og for at det ikke skal være løgn, har jeg annulleret ovenstående køb
>pga. for megen ventetid og har købt denne sag istedet:

Den var ellers billig

KS