PC3200 RAM i en PC2700 computer
Fra : Bo Mortensen

Dato : 25-03-04 19:42

Hej i NG

Kan man bruge PC3200 RAM i en PC der er beregnet til PC2700 RAM ?

Jeg bestilte en blok 512MB - PC2700 RAM, men har fået en 400 MHz blok
(PC3200) blok i stedet. Vil gerne undgå at skulle spilde tid med at få det
byttet.

/Bo

Fra : Lasse

Dato : 25-03-04 19:57

"Bo Mortensen" <bsmNOxSPAM@brygge.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg bestilte en blok 512MB - PC2700 RAM, men har fået en 400 MHz blok
> (PC3200) blok i stedet. Vil gerne undgå at skulle spilde tid med at få det

Det kan du godt.

Lasse

Fra : Jakob M

Dato : 25-03-04 20:01

> Kan man bruge PC3200 RAM i en PC der er beregnet til PC2700 RAM ?

Ja, PC3200 betyder at producenten garanterer at den kan køre 200Mhz FSB (400
DDR), og alle hastigheder under, også 166Mhz (PC2700)

Mvh
Jakob

Fra : Bo Mortensen

Dato : 25-03-04 20:08

Tak til begge for lynhurtigt svar. Disse NG er simpelthen super.

/Bo

Fra : M.Kay

Dato : 26-03-04 14:23

I know it's awful, but Bo Mortensen wrote to everybody in dk.edb.hardware
saying:

> Tak til begge for lynhurtigt svar. Disse NG er simpelthen super.

Yes, de er ret cool. Men kun fordi størstedelen af brugerne overholder nogle
få retninglinier. Læs mere om dem her http://www.usenet.dk Kig især på
citatteknik. Uden disse normer var nyhedsgrupper formentlig ubrugelige.

--
Kay