Køb af DVDbrænder i dag, er det sikker løs~
Fra : Michael Andersen

Dato : 21-03-04 18:54

Jeg vil gerne købe en DVDbrænder til min computer, men jeg har lige læst fra
DeBit de nye DualLaser DVDRW9, hvor der kan være 8-9 GB på. Kan man købe en
DVDbrænder i dag også opdatere den med noget firmware i fremtiden, så den
kan bruges til DVDRW9?

På forhånd tak

Michael

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-03-04 19:36

Michael Andersen skrev :
> [...]
en
> DVDbrænder i dag også opdatere den med noget firmware i fremtiden, så den

Det snakker vi meget om i dk.edb.hardware.drev.DVD gruppen og svaret er
kort: Nej.

FUT Den rigtige gruppe

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen